Beantwoord

Al maanden geen normaal internet

  • 29 September 2021
  • 34 reacties
  • 446 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 22 reacties

Ik heb al een aantal maanden een internet abbonnement bij T-mobile maar heb nog steeds niet normaal gebruik kunnen maken van het internet.

Heb zo vaak contact gehad met T-mobile en er is al een monteur langs geweest die ook zag dat er een abnormaal slome internet verbinding is die ook af en toe helemaal wegvalt. Desondanks wordt ik op geen enkele manier geholpen door T-mobile maar ik betaal nog steeds maandelijks voor de dienst.

Ik wil graag mijn contract laten ontbinden en mijn geld terug voor de tijd dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het internet.

 

Als je dit leest voordat je een abonnement hebt afgesloten dan weet je dat je het niet moet doen.

icon

Beste antwoord door Ekmel 27 October 2021, 22:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7

Hi @Ekmel, heel goed dat je dit aangeeft! Mijn vergoeding verwerkt dit openstaande bedrag, dus zo komt het helemaal goed. Voor nu hoef jij dan ook niks te doen. Is het zo duidelijk voor je? 😊

Hi @Ekmel, super goed dat je dit laat weten en excuus dat dit is gebeurd! Zojuist heb ik gelijk de vergoeding van deze afkoopsom in orde gemaakt en kun je dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker weten. Maak er een mooie dag van! 🎈

 

Hi Lisa, 

 

Ik had het bedrag teruggeboekt via de bank en nu krijg ik een betalingsherinnering van T-mobile. 

 

Zou je het in orde kunnen maken dat ik niet meer hoef te betalen?

Reputatie 7

Hi @Ekmel, super goed dat je dit laat weten en excuus dat dit is gebeurd! Zojuist heb ik gelijk de vergoeding van deze afkoopsom in orde gemaakt en kun je dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker weten. Maak er een mooie dag van! 🎈

@Ekmel

Ik ben nu wel benieuwd hoe het gaat met de snelheid bij Budget, zou je daarvan eens een speedtest hier kunnen plaatsen?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Ekmel 

Ik ben nu wel benieuwd hoe het gaat met de snelheid bij Budget, zou je daarvan eens een speedtest hier kunnen plaatsen?

Hi @Ekmel, dankjewel voor je updates! Excuus voor de latere reactie, het is momenteel erg druk op de Community. Yay, fijn om te lezen dat je inmiddels bent aangesloten bij Budget. Ik heb zojuist gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt van de periode 11-10-2021 t/m 29-10-2021. Dit kun je ook terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik hoop dat we je in de toekomst weer met open armen mogen ontvangen en hoop dat jouw nieuwe abonnement goed bevalt. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan zeker weten. Maak er een hele mooie week van! 😊

 

Er is net 256 euro afgeschreven voor afkopen van het contract terwijl dit niet de afspraak was. 

 

Kan je dit zo snel mogelijk rechtzetten?

Reputatie 7

Hi @Ekmel, dankjewel voor je updates! Excuus voor de latere reactie, het is momenteel erg druk op de Community. Yay, fijn om te lezen dat je inmiddels bent aangesloten bij Budget. Ik heb zojuist gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt van de periode 11-10-2021 t/m 29-10-2021. Dit kun je ook terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik hoop dat we je in de toekomst weer met open armen mogen ontvangen en hoop dat jouw nieuwe abonnement goed bevalt. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan zeker weten. Maak er een hele mooie week van! 😊

Goedemiddag @Ekmel, we hebben het verzoek met de netbeheerder besproken, maar jammer genoeg gaat een uitgaande migratie altijd voor een directe opzegging. Dat is nu niet meer terug te draaien, mijn eerlijke excuses hiervoor. Ik wil bij deze daarom wel toezeggen dat we de laatste periode tot aan 29 oktober vergoeden, die zou je namelijk in principe niet betaald hebben indien de directe opzegging wel ingegaan was.

Zou je een bericht in dit topic willen achterlaten zodra Budget je officieel aangesloten heeft? Dan zorg ik er direct voor dat de vergoeding aangemaakt wordt en jij op de eindfactuur een correcte verrekening te zien krijgt.

Beste Jason,

 

Ik ben inmiddels aangesloten bij Budget. 

 

Zou je alles in orde kunnen maken voor me?

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

Ekmel

Mijn internet is nu compleet uitgevallen. Ik dacht dat de afspraak was dat het open zou blijven totdat ik de andere verbinding had gekregen?

Goedemiddag @Ekmel, we hebben het verzoek met de netbeheerder besproken, maar jammer genoeg gaat een uitgaande migratie altijd voor een directe opzegging. Dat is nu niet meer terug te draaien, mijn eerlijke excuses hiervoor. Ik wil bij deze daarom wel toezeggen dat we de laatste periode tot aan 29 oktober vergoeden, die zou je namelijk in principe niet betaald hebben indien de directe opzegging wel ingegaan was.

Zou je een bericht in dit topic willen achterlaten zodra Budget je officieel aangesloten heeft? Dan zorg ik er direct voor dat de vergoeding aangemaakt wordt en jij op de eindfactuur een correcte verrekening te zien krijgt.

 

Hier nog een foto van de snelheid dat ik op dit moment ontvang. Ik laat u weten wanneer ik bij de andere provider ben begonnen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Ekmel, we hebben het verzoek met de netbeheerder besproken, maar jammer genoeg gaat een uitgaande migratie altijd voor een directe opzegging. Dat is nu niet meer terug te draaien, mijn eerlijke excuses hiervoor. Ik wil bij deze daarom wel toezeggen dat we de laatste periode tot aan 29 oktober vergoeden, die zou je namelijk in principe niet betaald hebben indien de directe opzegging wel ingegaan was.

Zou je een bericht in dit topic willen achterlaten zodra Budget je officieel aangesloten heeft? Dan zorg ik er direct voor dat de vergoeding aangemaakt wordt en jij op de eindfactuur een correcte verrekening te zien krijgt.

Reputatie 7
Badge +16

 @Ekmel Dat maakt voor een uitgaande migratie niet uit omdat Budget Alles in 1 ook van de DSL-technologie gebruikmaakt. De netbeheerder, KPN NetwerkNL, krijg dan het signaal om op 29 oktober de lijn over te dragen op een andere provider. Je kunt namelijk niet meer dan één DSL-aansluiting op hetzelfde adres hebben. Ik hoop met je mee en zal echt alles op alles zetten!

@Ekmel De reden dat je op 29 oktober afgesloten wordt, komt door de aanvraag bij Budget Alles in 1. Ik ga proberen dit te overrulen en je abonnement per direct te stoppen. Dit gaat via de netwerkbeheerder, KPN NetwerkNL, enkel zij kunnen deze uitgaande migratie cancelen namelijk. Houd er daarom alsjeblieft rekening mee dat ik niet a la minute kan opzeggen, maar ik doe mijn uiterste best voor je.

Eventueel te veel betaalde extra dagen in oktober, zullen we aan je vergoeden, dat is bij deze beloofd.

To be continued, soon!

 

Ik heb geen overstapservice bij ze aangevraagd.. 

 

Ik hoop dat het goed komt.

Reputatie 7
Badge +16

@Ekmel De reden dat je op 29 oktober afgesloten wordt, komt door de aanvraag bij Budget Alles in 1. Ik ga proberen dit te overrulen en je abonnement per direct te stoppen. Dit gaat via de netwerkbeheerder, KPN NetwerkNL, enkel zij kunnen deze uitgaande migratie cancelen namelijk. Houd er daarom alsjeblieft rekening mee dat ik niet a la minute kan opzeggen, maar ik doe mijn uiterste best voor je.

Eventueel te veel betaalde extra dagen in oktober, zullen we aan je vergoeden, dat is bij deze beloofd.

To be continued, soon!

Hallo @Ekmel 

Voor een nieuwe provider zul je dan weer misschien 2 weken zonder internet moeten zitten of heb je daar al een oplossing voor?

Dat is geen probleem voor me.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ekmel 

Voor een nieuwe provider zul je dan weer misschien 2 weken zonder internet moeten zitten of heb je daar al een oplossing voor?

Hi @Ekmel, dankjewel voor het aangeven! Aan onze kant blijft de verbinding er goed uitzien, terwijl dit haaks staat op wat jij ervaart. Om deze reden wil ik jou de mogelijkheid geven om kosteloos je contract te laten ontbinden. Ik zie inderdaad terug dat de monteur ook heeft aangegeven dat jij niet de beloofde snelheid kunt halen. Wanneer wij iets niet waar kunnen maken, dan vind ik het wel zo fair dat jij de optie krijgt om kosteloos op te zeggen. Zojuist heb ik allereerst een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de afgelopen periode. Dit kun jij terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties.

Zoals ik net al aangaf, geef ik je met liefde - maar ook met een beetje pijn in mijn hart - de optie om kosteloos je contract te laten ontbinden. Mijn advies zou zijn om eerst een andere provider te zoeken, zonder dat je hiervoor gebruik maakt van de overstapservice. Wanneer jij vervolgens online komt bij de nieuwe provider, dan kun jij hier contact opnemen zodat ik je contract kan beëindigen op deze datum. Als jij er via deze weg mee aan de slag gaat, dan volgt er geen afkoopsom. Ik vind het ontzettend jammer om je contract te ontbinden, maar ik wil uiteraard wel dat jij optimaal geniet van een goedwerkende verbinding! Is het helemaal helder zo voor je? 😊

 

Beste Lisa,

 

Ik heb een mail van T-mobile ontvangen dat mijn abonnement op 29-10 wordt stopgezet. 

 

Ik wil graag dat het per direct wordt stopgezet dus op 11-10. Ik wil niet langer betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.

 

Alvast bedankt.

Als je hetzelfde probleem bij andere providers vóór T-Mobile had dan zou je dit bij Budget ook kunnen hebben of als je eerder bij andere providers geen problemen had over de telefoonlijn dan zou het zomaar kunnen dat het beter gaat werken.

Woon je gewoon in een rijtjeswoning of losstaande woning of een appartement/pand verdeeld in meerdere woningen?

Ik woon in een appartement en T-mobile was mijn eerste provider. Ik ga nu minder betalen dus dat is al een voordeel. En er komt binnen 1 jaar glasvezel dan kan ik hierna daarop overstappen.

Reputatie 7
Badge +15

Als je hetzelfde probleem bij andere providers vóór T-Mobile had dan zou je dit bij Budget ook kunnen hebben of als je eerder bij andere providers geen problemen had over de telefoonlijn dan zou het zomaar kunnen dat het beter gaat werken.

Woon je gewoon in een rijtjeswoning of losstaande woning of een appartement/pand verdeeld in meerdere woningen?

Hoi @Ekmel 

Heb je bij Online een pakket met een hogere maximum snelheid kunnen afsluiten? Of ook alleen tot 20mb. Dan kun je namelijk dezelfde ervaring verwachten. De beperking van de snelheid zit hem namelijk in de kabel van jouw huis naar de lokale telefoon wijkcentrale.

Tot 20 mb nu

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ekmel 

Heb je bij Online een pakket met een hogere maximum snelheid kunnen afsluiten? Of ook alleen tot 20mb. Dan kun je namelijk dezelfde ervaring verwachten. De beperking van de snelheid zit hem namelijk in de kabel van jouw huis naar de lokale telefoon wijkcentrale.

Hi @Ekmel, dankjewel voor het aangeven! Aan onze kant blijft de verbinding er goed uitzien, terwijl dit haaks staat op wat jij ervaart. Om deze reden wil ik jou de mogelijkheid geven om kosteloos je contract te laten ontbinden. Ik zie inderdaad terug dat de monteur ook heeft aangegeven dat jij niet de beloofde snelheid kunt halen. Wanneer wij iets niet waar kunnen maken, dan vind ik het wel zo fair dat jij de optie krijgt om kosteloos op te zeggen. Zojuist heb ik allereerst een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de afgelopen periode. Dit kun jij terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties.

Zoals ik net al aangaf, geef ik je met liefde - maar ook met een beetje pijn in mijn hart - de optie om kosteloos je contract te laten ontbinden. Mijn advies zou zijn om eerst een andere provider te zoeken, zonder dat je hiervoor gebruik maakt van de overstapservice. Wanneer jij vervolgens online komt bij de nieuwe provider, dan kun jij hier contact opnemen zodat ik je contract kan beëindigen op deze datum. Als jij er via deze weg mee aan de slag gaat, dan volgt er geen afkoopsom. Ik vind het ontzettend jammer om je contract te ontbinden, maar ik wil uiteraard wel dat jij optimaal geniet van een goedwerkende verbinding! Is het helemaal helder zo voor je? 😊

 

 

Ik heb een contract afgesloten bij Budget alles in 1 die ingaat op 29 october (gewenste startdatum).  Ik wil graag mijn contract per direct laten ontbinden zodat ik niet langer hoef te betalen voor dit abonnement waar ik niet veel aan heb. Graag bevestigen. 

Reputatie 7

Hi @Ekmel, dankjewel voor het aangeven! Aan onze kant blijft de verbinding er goed uitzien, terwijl dit haaks staat op wat jij ervaart. Om deze reden wil ik jou de mogelijkheid geven om kosteloos je contract te laten ontbinden. Ik zie inderdaad terug dat de monteur ook heeft aangegeven dat jij niet de beloofde snelheid kunt halen. Wanneer wij iets niet waar kunnen maken, dan vind ik het wel zo fair dat jij de optie krijgt om kosteloos op te zeggen. Zojuist heb ik allereerst een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de afgelopen periode. Dit kun jij terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties.

Zoals ik net al aangaf, geef ik je met liefde - maar ook met een beetje pijn in mijn hart - de optie om kosteloos je contract te laten ontbinden. Mijn advies zou zijn om eerst een andere provider te zoeken, zonder dat je hiervoor gebruik maakt van de overstapservice. Wanneer jij vervolgens online komt bij de nieuwe provider, dan kun jij hier contact opnemen zodat ik je contract kan beëindigen op deze datum. Als jij er via deze weg mee aan de slag gaat, dan volgt er geen afkoopsom. Ik vind het ontzettend jammer om je contract te ontbinden, maar ik wil uiteraard wel dat jij optimaal geniet van een goedwerkende verbinding! Is het helemaal helder zo voor je? 😊

 

Hi @Ekmel, top dat je dit aangeeft! Jij bent mij voor met jouw bericht, want ik heb elke ochtend gecheckt of er al een update beschikbaar was voor je. Het onderzoek is inderdaad succesvol afgerond en ik heb vanochtend dan ook gelijk één van mijn collega's hiervoor aan de mouw getrokken. Ik gaf aan dat jij geen verschil merkt en ik wilde er juist voor zorgen dat jij weer tevreden zou zijn over je abonnement. 

Jammer genoeg heb ik te horen gekregen dat het logisch is dat jij af en toe haperingen in de verbinding kunt ervaren, aangezien jouw apparaten niet bekabeld zijn aangesloten. De maximale snelheid die beschikbaar is op jouw adres is 20Mbit/s, waardoor je al snel problemen kunt krijgen wanneer je bijvoorbeeld op meerdere apparten tegelijkertijd bezig bent. Dit blijkt dus toch echt een gegeven te zijn en is niet iets wat zienlijk verbeterd kan worden. Ik baal hier enorm van, want ik wilde je graag verder helpen. Dit is wel het eerlijkste antwoord en ik wil graag transparant met je zijn. Ik hoor dan ook heel graag wat ik nu voor je kan betekenen, want ik kan me voorstellen dat het niet wenselijk is om deze haperingen te blijven ervaren. Laat je dit aan mij weten? Nogmaals sorry! ❤️

 

Beste Lisa,

 

Het gaat me echt niet om de haperingen, het internet valt niet meer helemaal uit. Het probleem is dat ik de 20mb nooit haal. Ook niet als ik alle andere apparaten uitzet. Ik heb gemiddeld 7/8 mb als ik de speedtest gebruik. Dit heeft de monteur ook zelf vastgesteld tijdens zijn bezoek. 

 

Als er niks anders aan gedaan kan worden wil ik graag mijn contract laten ontbinden. Ook zou ik graag een vergoeding willen ontvangen voor de afgelopen maanden met problemen.

Reputatie 7

Hi @Ekmel, top dat je dit aangeeft! Jij bent mij voor met jouw bericht, want ik heb elke ochtend gecheckt of er al een update beschikbaar was voor je. Het onderzoek is inderdaad succesvol afgerond en ik heb vanochtend dan ook gelijk één van mijn collega's hiervoor aan de mouw getrokken. Ik gaf aan dat jij geen verschil merkt en ik wilde er juist voor zorgen dat jij weer tevreden zou zijn over je abonnement. 

Jammer genoeg heb ik te horen gekregen dat het logisch is dat jij af en toe haperingen in de verbinding kunt ervaren, aangezien jouw apparaten niet bekabeld zijn aangesloten. De maximale snelheid die beschikbaar is op jouw adres is 20Mbit/s, waardoor je al snel problemen kunt krijgen wanneer je bijvoorbeeld op meerdere apparten tegelijkertijd bezig bent. Dit blijkt dus toch echt een gegeven te zijn en is niet iets wat zienlijk verbeterd kan worden. Ik baal hier enorm van, want ik wilde je graag verder helpen. Dit is wel het eerlijkste antwoord en ik wil graag transparant met je zijn. Ik hoor dan ook heel graag wat ik nu voor je kan betekenen, want ik kan me voorstellen dat het niet wenselijk is om deze haperingen te blijven ervaren. Laat je dit aan mij weten? Nogmaals sorry! ❤