Hi,
Ik zit al sinds donderdag zonder internet, het rode LOS lampje knippert en ik kan hier helaas niks zelf aan doen. Momenteel krijg ik ook het gevoel van kastje naar de muur gestuurd te worden:
-Donderdag gebeld over het lampje, persoon een de lijn vertelde me dat er uberhaupt niemand in het weekend werkt dus dat het wel even wachten wordt. Ik kon wel een voucher krijgen voor een mobiel abbonnement dat nog niet is ingegaan, schiet ik niets mee op.Ik ben doorgezet naar de mobiele helpdesk, daar werd mij verteld dat ik zelf moest betalen als dat abbonnement eerder zou ingaan (op de 20ste van deze maand). Vond ik ook niet echt oplossing, en de help desk heeft me in de wacht gezet om dat te bespreken. Na 40 minuten naar wachtmuziek te hebben geluisterd was ik het wel zat, ze waren me gewoon vergeten…
-Teruggebeld na 8 waardoor ik een wel technisch persoon aan de telfoon kreeg, vond bovenstaande ook maar een raar verhaal en zag ook dat mijn ticket die was aangemaakt niet goed was doorgevoerd. Daar heeft de technisch persoon zelf zorg voor gedragen. Echter nog steeds geen internet, en heb ik ook nog steeds niks aan de tweede voucher die is toegestuurd.
-Chat berichten via twitter zijn op dit moment in het kaliber “Vervelend, we gaan er echt snel naar kjiken’ Schiet ik niks mee op dus.
Mijn vraag:
Op de dag van mijn aansluiting heeft iemand van KPN ook al dit probleem moeten oplossen, dat ging gelukkig een stuk vlotter dan nu.
Een aantal dagen zonder internet en totaal geen zicht op wanneer dat terug zou komen begint erg verveld te worden.
Tevens word er totaal niet meegedacht over een tijdelijke oplossing.
Groeten,
Sjoerd
Beste antwoord door Sjoerdwilinternet
Bekijk origineel