al twee weken geen internet

  • 3 November 2022
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Twee weken geleden had ik plotseling geen internet meer. Na diagnose van T-Mobile was de conclusie dat een monteur ingeschakeld moest worden. Guidion geeft echter tot op heden niet thuis, met als redenen: door personeelsgebrek weten we niet wanneer we de afspraak kunnen plannen, tot en met het gewoon niet komen opdagen voor een afspraak die begin deze week gemaakt was. Tot op heden weet ik niet wanneer er wel een afspraak komt. Ik voel mij inmiddels een speelbal geworden tussen T-mobile en Guidion wat mij inmiddels meer dan 3 uur wachttijd heeft gekost en het vergeefs opnemen van een vrije dag voor een monteur die niet kwam. 

Ik zou jullie nu willen vragen om dit probleem per direct op te lossen. Als Guidion de afspraken niet nakomt, dan verwacht ik eigenlijk dat jullie met een alternatief komen of een andere monteursdienst inschakelen in plaats van mij weer door te verwijzen naar Guidion.

Ik ben tenslotte klant bij jullie en niet bij Guidion: dat is jullie partner (met slechte service) en als die partner door wat voor redenen ook geen diensten kan verlenen, dan verwacht ik een alternatieve oplossing.

Ik hoor graag van jullie want ik zie anders geen andere oplossing dan overstappen naar Ziggo  

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MaartenvE, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Bedankt voor je uitgebreide toelichting, ik heb meteen onze contactpersoon bij Guidion aangestuurd om zo snel mogelijk een afspraak te herplannen - sorry voor het ongemak!

Ik verwacht niet dat er vandaag al wat gebeurt, hoe spijtig ook, maar weet vrij zeker dat je straks een nieuwe datum ontvangt of kunt afstemmen.

Reputatie 7
Badge +16

@MaartenvE Van onze contactpersoon heb ik begrepen dat Guidion verzocht is om vandaag nog langs te komen in plaats van op een latere datum. 

Heel veel succes en houd me op de hoogte van de uitkomst, alsjeblieft!

Uiteindelijk is het probleem na 2,5 week opgelost.  Poortwissel uitgevoerd in KPN-kast. Dank voor de snelle reacties op dit forum. 

Reputatie 7

Hi @MaartenvE, super om dit te lezen! Heel erg bedankt voor het aangeven. Zojuist heb ik de vergoeding voor je in orde gemaakt van de dagen dat je zonder diensten zat. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een fijne dag van! 

Reageer