Beantwoord

Alweer verbindingsproblemen Barneveld

  • 31 December 2021
  • 74 reacties
  • 1896 Bekeken

Reputatie 1

Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 January 2022, 09:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

74 reacties

Wil iedereen bedanken voor het bijstaan in zware tijd zonder internet met oud en nieuw, ik heb gelukkig aardige buren die mij hun wifi code hebben gegeven zodat ik op laptop tv kon kijken 

Reputatie 7
Badge +4

Nogmaals sorry en wat leuk om te horen dat je erg goede mensen in je nabije omgeving hebt @wysiwyg! Zoals ze vaak zeggen, liever een goede buur dan een verre vriend, en zo te horen heb je ze zeker. :wink:

Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

 

Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

 

Beste,

 mijn internet doet het nog steeds niet. Ik heb de reset en dergelijke uitgevoerd. De rode lamp van het internet  brand nog steeds. @Cal

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Goed dat je dit aangeeft @S03an42! In theorie lijkt de glasvezellijn die naar jouw huis toeloopt in orde. Heb je ook al geprobeerd om de Media Converter kort van het stroom af te halen? Als dit niet werkt, zou je dan een foto in dit topic kunnen plaatsen van de lampjes op de Media Converter en de lampjes op het modem?

Ik probeer snel een oplossing te bedenken!

Goed dat je dit aangeeft @S03an42! In theorie lijkt de glasvezellijn die naar jouw huis toeloopt in orde. Heb je ook al geprobeerd om de Media Converter kort van het stroom af te halen? Als dit niet werkt, zou je dan een foto in dit topic kunnen plaatsen van de lampjes op de Media Converter en de lampjes op het modem?

Ik probeer snel een oplossing te bedenken!

Ja heb ik ook gedaan , maar doet het nog steeds niet. Ik heb het een paar keer gereset en ben het wel zat eigenlijk

 

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor het doorsturen van een foto van het modem @S03an42! Zou je ook een foto kunnen maken van de zwarte Media Converter? Deze is verbonden met het modem en hangt vermoedelijk ergens in de buurt. Een foto van de Media Converter vind je op: Media Converter dipswitches aanpassen.

Als je het nog niet gedaan hebt raad ik je aan om een reset van de zwarte Media Converter te doen en vervolgens ook van het modem. Dit was namelijk voor gebruiker Maurits F ook de oplossing.

Ik wacht in spanning af!

Bedankt voor het doorsturen van een foto van het modem @S03an42! Zou je ook een foto kunnen maken van de zwarte Media Converter? Deze is verbonden met het modem en hangt vermoedelijk ergens in de buurt. Een foto van de Media Converter vind je op: Media Converter dipswitches aanpassen.

Als je het nog niet gedaan hebt raad ik je aan om een reset van de zwarte Media Converter te doen en vervolgens ook van het modem. Dit was namelijk voor gebruiker Maurits F ook de oplossing.

Ik wacht in spanning af!

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Merci voor de foto’s @S03an42, hier heb ik een hoop aan! Zou je de dipswitches op de Media Converter kunnen aanpassen: Media Converter dipswitches aanpassen.

Aangezien alles verder goed lijkt te staan heb ik er goede hoop in dat je hiermee weer snel online bent!

Merci voor de foto’s @S03an42, hier heb ik een hoop aan! Zou je de dipswitches op de Media Converter kunnen aanpassen: Media Converter dipswitches aanpassen.

Aangezien alles verder goed lijkt te staan heb ik er goede hoop in dat je hiermee weer snel online bent!

Ik heb zowel optie een, twee als drie geprobeerd, maar nog steeds geen internet. Ik ben het nu wel echt zat. Heeft u een andere optie voor oplossing?

 

Ik heb sinds 31-12 -21 geen internetverbinding en tv. 
zojuist alles gereset maar helaas zonder resultaat. 
Wat kan ik nu nog meer doen?

Reputatie 3

Ik heb sinds 31-12 -21 geen internetverbinding en tv. 
zojuist alles gereset maar helaas zonder resultaat. 
Wat kan ik nu nog meer doen?

Als je de mediaconverter (grijs blokje) gereset hebt en je ziet net zoals bij @S03an42 oranje lampjes in plaats van groene, dan is de link naar de wijkcentrale verbroken en zal waarschijnlijk een monteur de lijn moeten controleren. Aangezien er dus meerdere klanten dus nog geen verbinding hebben, vrees ik dat er een kaart of switch in de PoP (=wijkcentrale) nog steeds down is.

Merci voor de foto’s @S03an42, hier heb ik een hoop aan! Zou je de dipswitches op de Media Converter kunnen aanpassen: Media Converter dipswitches aanpassen.

Aangezien alles verder goed lijkt te staan heb ik er goede hoop in dat je hiermee weer snel online bent!

Ik heb zowel optie een, twee als drie geprobeerd, maar nog steeds geen internet. Ik ben het nu wel echt zat. Heeft u een andere optie voor oplossing?

 

Krijg ik nog een reactie? Klantenservice gesproken geven ze aan dat het nog 2 werkdagen gaat duren totdat ze een monteur kunnen sturen. Ik wil graag vandaag nog een passende oplossing. Dit kan toch niet @Cal 

Ik heb sinds 31-12 -21 geen internetverbinding en tv. 
zojuist alles gereset maar helaas zonder resultaat. 
Wat kan ik nu nog meer doen?

Ik heb nog steeds geen internet en hetzelfde probleem als @Cal 

Reputatie 7

Hi @S03an42, ik baal er net zo van als jij dat je momenteel geen diensten hebt! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er wellicht nog een andere oplossing hiervoor is, maar er werd aangegeven dat we dienen te wachten totdat het onderzoek is afgerond. Omdat ik natuurlijk wel wil dat je deze periode zo prettig mogelijk doorkomt, wil ik het volgende bij je vragen. Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abonnement of Prepaid van één van deze twee? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon voor onbeperkt internet. Excuses voor het ongemak! Weet ook dat zodra jouw verbinding weer up and running is, ik dan heel graag een vergoeding voor je in orde maak.

Hi @cindyhessing, heel goed dat jij hier ook aangeeft nog met problemen te kampen! Wat rot dat het resetten niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Klopt het dat de tv het inmiddels weer doet? Zou je mij kunnen voorzien van een foto van het modem en van de mediaconverter? Als je dit naar mij kan doorzetten en ik heb gecheckt dat de lampjes niet in orde zijn, dan ga ik ook voor jou direct de hulptroepen inschakelen. Is er ook iemand in jouw huishouden die een T-Mobile of Tele2 Prepaid of Mobiel abonnement heeft? Dan stuur ik namelijk ook graag een code jouw kant op. Ik wil dit echt zo snel mogelijk voor jullie fixen. Zodra alles bij jou weer werkt, ga ik ook aan de slag met een vergoeding!  

Hi @S03an42, ik baal er net zo van als jij dat je momenteel geen diensten hebt! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er wellicht nog een andere oplossing hiervoor is, maar er werd aangegeven dat we dienen te wachten totdat het onderzoek is afgerond. Omdat ik natuurlijk wel wil dat je deze periode zo prettig mogelijk doorkomt, wil ik het volgende bij je vragen. Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abonnement of Prepaid van één van deze twee? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon voor onbeperkt internet. Excuses voor het ongemak! Weet ook dat zodra jouw verbinding weer up and running is, ik dan heel graag een vergoeding voor je in orde maak.

Hi @cindyhessing, heel goed dat jij hier ook aangeeft nog met problemen te kampen! Wat rot dat het resetten niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Klopt het dat de tv het inmiddels weer doet? Zou je mij kunnen voorzien van een foto van het modem en van de mediaconverter? Als je dit naar mij kan doorzetten en ik heb gecheckt dat de lampjes niet in orde zijn, dan ga ik ook voor jou direct de hulptroepen inschakelen. Is er ook iemand in jouw huishouden die een T-Mobile of Tele2 Prepaid of Mobiel abonnement heeft? Dan stuur ik namelijk ook graag een code jouw kant op. Ik wil dit echt zo snel mogelijk voor jullie fixen. Zodra alles bij jou weer werkt, ga ik ook aan de slag met een vergoeding!  

Wanneer wordt het onderzoek afgerond? U snapt wel dat internet vooral in deze tijd met quarantaine essentieel is. Er zou een monteur contact met mij opnemen volgens de klantenservice, maar dat is dus ook niet gebeurd. @Lisa 

Hi @S03an42, ik baal er net zo van als jij dat je momenteel geen diensten hebt! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er wellicht nog een andere oplossing hiervoor is, maar er werd aangegeven dat we dienen te wachten totdat het onderzoek is afgerond. Omdat ik natuurlijk wel wil dat je deze periode zo prettig mogelijk doorkomt, wil ik het volgende bij je vragen. Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abonnement of Prepaid van één van deze twee? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon voor onbeperkt internet. Excuses voor het ongemak! Weet ook dat zodra jouw verbinding weer up and running is, ik dan heel graag een vergoeding voor je in orde maak.

Hi @cindyhessing, heel goed dat jij hier ook aangeeft nog met problemen te kampen! Wat rot dat het resetten niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Klopt het dat de tv het inmiddels weer doet? Zou je mij kunnen voorzien van een foto van het modem en van de mediaconverter? Als je dit naar mij kan doorzetten en ik heb gecheckt dat de lampjes niet in orde zijn, dan ga ik ook voor jou direct de hulptroepen inschakelen. Is er ook iemand in jouw huishouden die een T-Mobile of Tele2 Prepaid of Mobiel abonnement heeft? Dan stuur ik namelijk ook graag een code jouw kant op. Ik wil dit echt zo snel mogelijk voor jullie fixen. Zodra alles bij jou weer werkt, ga ik ook aan de slag met een vergoeding!  

Wanneer wordt het onderzoek afgerond? U snapt wel dat internet vooral in deze tijd met quarantaine essentieel is. Er zou een monteur contact met mij opnemen volgens de klantenservice, maar dat is dus ook niet gebeurd. @Lisa 

Tevens snap ik ook niet waarom de storing alleen bij mij en @cindyhessing gaande is. En dat het probleem op de een of andere manier bij andere huishoudens wel is opgelost. 

Hi @S03an42, ik baal er net zo van als jij dat je momenteel geen diensten hebt! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er wellicht nog een andere oplossing hiervoor is, maar er werd aangegeven dat we dienen te wachten totdat het onderzoek is afgerond. Omdat ik natuurlijk wel wil dat je deze periode zo prettig mogelijk doorkomt, wil ik het volgende bij je vragen. Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abonnement of Prepaid van één van deze twee? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon voor onbeperkt internet. Excuses voor het ongemak! Weet ook dat zodra jouw verbinding weer up and running is, ik dan heel graag een vergoeding voor je in orde maak.

Hi @cindyhessing, heel goed dat jij hier ook aangeeft nog met problemen te kampen! Wat rot dat het resetten niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Klopt het dat de tv het inmiddels weer doet? Zou je mij kunnen voorzien van een foto van het modem en van de mediaconverter? Als je dit naar mij kan doorzetten en ik heb gecheckt dat de lampjes niet in orde zijn, dan ga ik ook voor jou direct de hulptroepen inschakelen. Is er ook iemand in jouw huishouden die een T-Mobile of Tele2 Prepaid of Mobiel abonnement heeft? Dan stuur ik namelijk ook graag een code jouw kant op. Ik wil dit echt zo snel mogelijk voor jullie fixen. Zodra alles bij jou weer werkt, ga ik ook aan de slag met een vergoeding!  

Hay, tv doet het nog steeds niet evenals het internet. Ik heb geen mobiel abonnement lopen via jullie.  
 


 

 

Reputatie 3

 

Dat is een foto van de TV box, maar ze vragen om een foto van de Mediaconverter. Deze kan je vinden in de meterkast (zwartgrijs blokje) Vooral de lampjes moeten zichtbaar zijn.

 

Dat is een foto van de TV box, maar ze vragen om een foto van de Mediaconverter. Deze kan je vinden in de meterkast (zwartgrijs blokje) Vooral de lampjes moeten zichtbaar zijn.

 

Reputatie 7

Hi @S03an42, ik wil ook niets liever dan dat jij zo snel mogelijk weer online bent! Vanochtend ben ik gelijk weer gaan kijken of ik een update voor je heb en ik ben ontzettend blij om te zien dat Guidion zo snel bij je langs kon komen. Geef jij een update vandaag, zodra de monteur is geweest? Dan regel ik vervolgens een vergoeding voor je. Fingers crossed dat jouw verbinding vandaag weer up and running is. Ik heb geprobeerd of ik de oorzaak kan achterhalen waarom enkel bij jullie nog de problemen aanhouden, maar dit antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik hoop dat de monteur meer kan vertellen!

Hi @cindyhessing, heel fijn dat je dit gelijk hebt doorgezet! Ook voor jou wilde ik meteen verder aan de slag gaan, maar zie ik dat mijn collega van de klantenservice mij als is voor geweest. Super dat jij ook al een afspraak hebt staan met Guidion. Ik had alleen wel gehoopt dat er eerder een plekje vrij was in hun agenda, ook omdat je aangeeft geen Mobiel abonnement bij ons te hebben. Wellicht kun jij nog naar ze bellen om te checken of er wellicht iemand is uitgevallen en de afspraak naar voren getrokken kan worden: 088  200 01 51. Ik hoop het! Laat je het hier weten als dit kan? 

Hi @S03an42, ik wil ook niets liever dan dat jij zo snel mogelijk weer online bent! Vanochtend ben ik gelijk weer gaan kijken of ik een update voor je heb en ik ben ontzettend blij om te zien dat Guidion zo snel bij je langs kon komen. Geef jij een update vandaag, zodra de monteur is geweest? Dan regel ik vervolgens een vergoeding voor je. Fingers crossed dat jouw verbinding vandaag weer up and running is. Ik heb geprobeerd of ik de oorzaak kan achterhalen waarom enkel bij jullie nog de problemen aanhouden, maar dit antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik hoop dat de monteur meer kan vertellen!

Hi @cindyhessing, heel fijn dat je dit gelijk hebt doorgezet! Ook voor jou wilde ik meteen verder aan de slag gaan, maar zie ik dat mijn collega van de klantenservice mij als is voor geweest. Super dat jij ook al een afspraak hebt staan met Guidion. Ik had alleen wel gehoopt dat er eerder een plekje vrij was in hun agenda, ook omdat je aangeeft geen Mobiel abonnement bij ons te hebben. Wellicht kun jij nog naar ze bellen om te checken of er wellicht iemand is uitgevallen en de afspraak naar voren getrokken kan worden: 088  200 01 51. Ik hoop het! Laat je het hier weten als dit kan? 

Beste,

Het probleem bij ons is gelukkig opgelost. Wij zijn weer online. @Lisa 

Reputatie 7

Wat fijn om te lezen @S03an42! Top dat je dit hier gelijk deelt. Zojuist heb ik de vergoeding voor je in orde gemaakt van de dagen dat je zonder diensten zat. Je kunt dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. Maak er een hele mooie dag van! 😁