Beantwoord

anderhalve maand storing

  • 7 November 2022
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik zit al anderhalve maand zonder vast internet. Na een werkdag telefonisch bij tmobile in de wacht, drie verkeerde monteurs afspraken verder, twee keer een gebroken belofte over terugbellen is er nog altijd geen oplossing. Wordt het probleem nog opgelost?

icon

Beste antwoord door Lisa 9 November 2022, 15:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @rebo23b, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik had ontzettend gehoopt dat dit op een andere manier was gelopen, excuses voor deze ervaring. Hier ga ik gelijk voor je achteraan, want ik wil dat dit voor eens en altijd wordt gefixt. Weet dat jouw geduld enorm wordt gewaardeerd. Ik ben met je mee gaan kijken om je meer duidelijkheid te kunnen geven over de huidige status. Om zeker te weten dat ik je van de juiste informatie voorzie, heb ik een status update opgevraagd bij mijn collega's van de technische dienst. Ik heb ook vriendelijk verzocht om hier prioriteit aan te geven, want ik wil echt dat je zo snel mogelijk online komt. Zodra ik een reactie krijg, dan laat ik dat aan je weten. Ik houd je op de hoogte! ❤

Reputatie 7

Hi @rebo23b, graag deel ik de volgende update met je die ik door heb gekregen van mijn collega! Mijn collega laat weten dat jouw verbinding online is, dus daar werd ik heel erg blij van. Ervaar je dit zelf ook? Want dat vind ik het belangrijkste. Mocht je nog wel problemen ervaren, dan hoor ik graag op welke apparaten je dit ervaart. En gaat het dan om de bekabelde verbinding of om de wifi? Ik wil zeker weten dat je probleemvrij bent. Zo kan ik namelijk met de vergoeding aan de slag. Laat je dit aan mij weten? 

De verbinding is niet online. Ik heb na weer luttele uren in de wacht te hebben gestaan voor vrijdag een monteur kunnen regelen. Op hoop van zegen..

Reputatie 7

Hi @rebo23b, jeetje - dat is niet waar ik op had gehoopt! Excuses dat je nog niet online bent en dat je zelf achter de monteur bent aan gegaan. Wil je hier morgen kort op terugkomen na het monteursbezoek? Ik ga voor je duimen. 

Reageer