Beantwoord

Bellen over WiFi werkt niet meer...

  • 5 June 2021
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Reputatie 4

Sinds een aantal dagen werkt bellen via wifi niet meer,

ik maak gebruik van een iphone 11 pro op een t-mobile thuis modem zyxel, alles is standaard ingesteld geen veranderingen aan gedaan, het heeft altijd prima gewerkt het jaar dat ik het had, op de iphone hoort WLAN CALL te komen staan dit gebeurd dus niet meer, aan mijn telefoon ligt het niet want het werkt wel bij supermarkt op de wifi, ook de aangestuurde monteur had bij mij geen wlan call, bij hem thuis werkt het wel.

T-mobile zegt via telefoon aan monteur simpelweg als het werkt dan werkt het zo niet dan niet, ik vindt dit een waardeloze houding, op de site bieden ze dit toch echt als service aan wifi bellen, en aangezien mijn gsm bereik in huis 1 streepje is meestal was bellen via wifi uitkomst, monteur heeft een ander modem geprobeerd werkte ook niet, het moet dus iets buiten mijn huis zijn bij t-mobile zelf of in de firmware van zyxel?? Wie O Wie kent dit probleem of weet de oplossing?
t-mobile aan de telefoon doet er in ieder geval geen enkele moeite voor

bij voorbaat dank

Dave 

icon

Beste antwoord door Dave 5 June 2021, 13:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

@Dave2121 

Je hebt jouw vraag al in dit topic gesteld en op jouw andere reactie heb ik ook al aangegeven dat je in jouw oorspronkelijke topic reacties kunt plaatsen en dat ik het door zou zetten naar mijn collega’s. Het is dan ook niet nodig om steeds vergelijkbare berichten te plaatsen, het eerste topic is voldoende. Zie ook onze huisregels voor meer informatie over onze Community.

Aangezien er al een topic is gaat dit topic op slot.