Beantwoord

bij storing 4 dagen wachten op Guidion monteur

  • 25 October 2019
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Beste T-Mobile,

Vandaag heb ik gesproken met een medewerker van de klantenservice. Ik heb thuis geen internet en televisie, de oorzaak zou zijn dat ik ineens geen verbinding heb met de glasvezelkabel.

Telefonisch is getracht het probleem te verhelpen, helaas zonder succes. Guidion zou langs moeten komen op het probleem te verhelpen. Dit zou redelijk snel kunnen gebeuren, maar wel dezelfde dag. Eventueel een dag later. ik zou binnen een uur een bericht krijgen om een afspraak te plannen.

Wat blijkt nu, de afspraak kon ik pas op zijn vroegst over 4 dagen inplannen. Ik vind deze wachttijd buiten proportie! Ik zit hier met een heel gezin die graag tv wil kijken en WiFi wil gebruiken.

Om deze rede ben ik bij KPN weg gegaan, ik had goede hoop dat het bij T-Mobile wel goed zou zijn geregeld.

T-Mobile, ik wil graag vandaag of morgen een monteur op bezoek hebben. Hoe kan dit klantvriendelijk opgelost worden?

Ik hoor graag van u

 

icon

Beste antwoord door Brian 6 November 2019, 16:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @rubenruben0, ik begrijp helemaal dat je het liefst direct binnen een uur een monteur op de stoep hebt staan maar monteurs zijn helaas niet onbeperkt beschikbaar dus soms kan het zijn dat het inderdaad een aantal dagen duurt. Excuses voor het ongemak! 

Reageer