Beantwoord

Bijna 3 weken zonder internet

  • 7 November 2022
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Goedendag,

Sinds woensdag 19 oktober is er bij ons geen internet vanwege een kabelbreuk in een glasvezelkabel. Mijn man heeft dit toen meteen aangegeven als waarschijnlijk probleem. Er moest alsnog een monteur komen. Na tig keer heen en weer bellen kwam er een monteur op vrijdag 29 oktober. 10 dagen later!! Hij constateerde inderdaad dat er een kabelbreuk was, maar KPN moest hiervoor langskomen. We zouden na 24 uur gebeld worden voor een afspraak. Niet gebeurd. Op zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag gebeld met de vraag wanneer wij iets zouden horen. Uiteindelijk belde iemand op vrijdagmiddag  (7 dagen later!!) ons of wij op maandag 7 november (vandaag dus) thuis waren. Zouden we niet zijn in verband met werk, maar hebben toch wat kunnen regelen zodat de kabel uiteindelijk zou worden gemaakt. Je raadt het al… Er is niemand geweest. Tussen 12:00-17:00 zou er iemand komen, maar uiteraard is er na 17:00 niemand meer bereikbaar om te vragen hoe het nou zit.

Al met al zijn we morgen 20 dagen verder en is er nog steeds geen oplossing voor iets wat we 20 dagen geleden al geconstateerd hebben. We hebben unlimited data vouchers gekregen die maar op 1 telefoon te gebruiken is vanwege andere providers. Daarnaast werken er al 2 van de 4 uitgegeven vouchers niet waardoor je dan weer moet bellen voor een andere vouchers. Reken daar een wachttijd van gemiddeld 30 minuten bij op en je zult begrijpen dat ons geduld inmiddels tot onder het nulpunt is gekomen.

Wie kan ons naar de juiste persoon doorverwijzen zodat er eindelijk eens iemand gaat langskomen en ons probleem wordt opgelost? Er liggen inmiddels heel wat werkzaamheden op ons te wachten die wij niet kunnen uitvoeren vanwege geen internet op onze vaste pc.

Graag wil ik bij deze ook een klacht indienen. Ik begreep dat dit telefonisch moest, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in. Ik zou graag zien dat wij een maand niet hoeven te betalen aangezien we ongeveer en fulltime baan kwijt zijn aan het bellen naar jullie en afspraken van jullie partners niet worden nagekomen. Bij wie kan ik terecht.

 

Michelle

icon

Beste antwoord door Miccie 14 November 2022, 15:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Miccie, dankjewel dat je zo helder jouw verhaal deelt! Excuses voor deze ervaring, want dit is zeker niet de manier waarop ik het had willen zien gaan. Ik ga hier direct voor je achteraan, want jullie horen zo snel mogelijk online te komen. Zodra ik hier een terugkoppeling over krijg, dan laat ik dat aan je weten. Via deze weg ga ik zorgen dat we er samen uitkomen, dus je bent hier helemaal aan het juiste adres. Zojuist wilde ik voor je aan de slag gaan, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cjifers van je rekeningnummer? Dan kan ik mijn collega's van de technische dienst aan hun mouw trekken. Je kunt reageren op mijn privébericht, want ik heb je voor de zekerheid van twee extra codes voorzien. Zo hoef je deze niet via mijn collega's van de telefonische klantenservice te bemachtigen. 

Ik kan je verzekeren dat je niet voor de dagen hoeft te betalen waarbij jullie offline waren. Dus zodra de verbinding weer up and running is, dan kan ik de vergoeding hiervoor in orde maken. Allereerst wil ik ervoor zorgen dat dit issue wordt verholpen! 🍀

 

Reputatie 7

Hi @Miccie, hartstikke bedankt dat je zo snel jouw gegevens in een privébericht hebt doorgezet - merci! Zojuist ben ik met je mee gaan kijken en ik heb goed nieuws: ik zie dat de netwerkbeheerder vanmiddag bij jullie langskomt. Ik hoor dan ook heel graag of je vanmiddag weer online bent. Houd je ons hiervan op de hoogte? Ook wil ik je aangeven dat ik intern al eens heb aangegeven of we dit proces kunnen veranderen, zodat er in sommige gevallen gelijk de netwerkbheerder aangestuurd kan worden in plaats van Guidion. Zojuist heb ik dit opnieuw aan de kaak gesteld. Ik wil namelijk dat iedereen zo snel mogelijk van de problemen af is. 

Hallo Lisa,

Na een heleboel telefoontjes op ook nog de woensdagmiddag kwam er uiteindelijk om 18:30 een monteur langs die de kabel heeft vervangen.

Alles werkt dus weer gelukkig.

Graag zien wij dat er een maand wordt ingehouden. Wij hebben in totaal 3 weken geen internet gehad, maar daarnaast ongeveer 20 a 25 uur in telefoonuren zitten om er überhaupt voor te zorgen dat er iemand langs kwam.

Mijn man heeft namelijk op woensdagochtend ervoor gezorgd dat de monteur die middag tussen 12:00-17:00 zou komen. We werden er tussen gepropt. Uiteindelijk kwam hij dus ook pas 18:30 nadat we om half 5 gebeld hadden of er iemand zou komen. De fout van die maandag hebben we niet nog een keer gemaakt.

We hebben dus in totaal ook nog 2 middagen voor niets thuis zitten wachten en hebben er zelf enorm veel moeite voor moeten doen.

Groeten Michelle

Reputatie 7

Hi @Miccie, wat een top nieuws! Heel fijn dat je aangeeft dat het allemaal weer werkt, want hier word ik erg blij van. Ik had graag gezien dat we het eerder konden oplossen, dus om coulant te zijn ga ik akkoord met jouw voorstel en maak ik een uitzondering voor jullie. Zojuist heb ik de vergoeding in orde gemaakt, die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik hoop dat we deze periode hiermee goed hebben kunnen afsluiten. Maak er een hele mooie dag van! 😊

Reageer