Beantwoord

Blijvende Error - niet alleen TV maar ook de Wifi

  • 18 April 2017
  • 1 reactie
  • 596 Bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben sinds 1 augustus Vodafone thuis, wat later door jullie T-mobile is overgenomen.
Sinds het begin hebben wij de storing tijdens het televisie kijken, eerst gaat het beeld haperen, dan veranderd het beeld in grote pixels en als deze eenmaal vastgelopen is geeft het de volgende foutmelding weer:

"Error: Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer".

Als dit voorkomt, knalt ook onze wifi verbinding eruit. Dit duurt zo'n 5 min voordat alles het weer naar behoren doet. Na de eerste 2 maanden, hebben wij een nieuw modem gekregen, om te voorkomen dat het probleem hier zou liggen. Helaas geeft het nog steeds dezelfde problemen.

De ene week gebeurt dit meerdere keren per dag, en dan weer een week niet. Er is helaas op die manier er geen logica te bekennen. Wèl weet ik dat de monteur die het modem kwam vervangen, een vreemde manier van telefoonlijn heeft ontdekt, waarschijnlijk ligt hier de oorzaak van de problemen.

Is er een mogelijkheid dit te bespreken?

Alvast bedankt,

Meghann
icon

Beste antwoord door Gino 26 April 2017, 10:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Hey Meghann,

Mijn excuses dat ik nu pas op je bericht reageer! Er is zeker een mogelijkheid om dit te bespreken. Ik lees dat de monteur je modem al is komen vervangen, ik raad je aan om even telefonisch contact op te nemen met 0800 0092. Mijn collega's kunnen dan samen met jou kijken wat er aan de hand is.;)

Reageer