Beantwoord

Blokkerig beeld op smart TV

  • 30 May 2019
  • 6 reacties
  • 379 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo
Ik heb sins gisteren geen goed beeld meer op mijn tv internet werkt perfect. Alleen als ik Netflix YouTube enz wil kijken krijg ik happerig beeld. Ik heb alles al een keer gereset en Le kabels eruit gehad maar toch blijft dit probleem
Kan iemand me helpen
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2019, 17:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Gisteren had ik precies hetzelfde probleem, perfect internet en toch blokkerig en haperig beeld op tv. Bleek dat de draadloze adapters ineens geen goede verbinding met elkaar hadden en ze opnieuw aan elkaar moesten worden gekoppeld. Na het resetten en koppelen van de adapters hadden we weer perfect beeld.

Dit probleem kan trouwens ook andere oorzaken hebben. Misschien staat jouw oplossing anders ergens hier tussen:

https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=278924&fid=493
Reputatie 7
Badge +3
Als ook Netflex en Youtube haperen, dan is het dus niet alleen je TV box maar ook je internet.
De eerste stappen heb je al ondernomen, zoals factory reset en het even 1 minuut spanningsloos maken van het moden en de TV box.

Blijft het probleem langer aanhouden, zou ik toch even contact opnemen met TMT klantenservice.
Ik heb geen tv box ik heb alleen internet van 't mobile.. Ik probeer ze al 2 dagen te bellen maar ze zijn elke keer in gesprek zeggen ze. Ik heb net weer een half uur gebeld en niemand die op pakt
Ik denk dat de modem vervangen moet worden
Reputatie 7
Als je de tv aansluit met een utp kabel is het dan opgelost ?
Nee helaas niet
Reputatie 7
Hoi @1204tim,

Ik zie dat je ook op social media contact hebt gezocht en we de Wifi hebben aangepast. Daarna is er geen contact meer geweest. Klopt het dat je Smart TV draadloos was aangesloten en het hierna beter werkte?

Reageer