Beantwoord

Bonnetjes worden niet doorgezet

  • 23 November 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Donderdag 17 november had ik plots geen internet meer, na een belletje met Tmobile zou er een monteur komen. De maandag daarop pas. Goed, 4 dagen verder komt er inderdaad een monteur die mij verteld dat er kabelbreuk is en dat 12 klanten er last van hebben. “Zal doorgezet worden en binnen enkele dagen gefixt worden”. Nu is het woensdag en ik bel nogmaals met Tmobile, die zegt dat het probleem bij KPN ligt, want daar zijn de kabels van. Ik bel KPN en na 3 verschillende mensen te hebben gesproken (de één nog onbeschofter en kouder dan de vorige) blijkt dat ze helemaal geen bon hebben ontvangen van Tmobile. Ik ondertussen flink geïrriteerd weer terug naar Tmobile en die geeft aan dat ze inderdaad zien dat de bon is aangemaakt, maar niet is doorgezet. Wat is dan het probleem zou je zeggen? Zet die bon door! Maar de dame die ik spreek kan de bon van de backoffice niet doorzetten naar de technische dienst. Wie dan wel? “Niemand, daar zit een wachttijd op” “Even wachten” wordt mij gezegd. Kan dus weer een week duren voordat die bon wordt doorgezet en wie weet hoe lang voordat er een monteur komt. 

 

Wat een gedoe, ik word hier echt moe van. Ik heb internet nodig om thuis te werken. Naast werk is alles op internet tegenwoordig, onze TV, kan niet gegamed worden. Zet gewoon die fucking bon door, hoe moeilijk kan het zijn? Ik ben niet de enige hoor ik, minstens 12 anderen hebben hier last van. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 24 November 2022, 11:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @JoelVDH, dank voor het delen van je ervaring en sorry voor het gevoel wat we je geven. Ik heb gelijk gekeken en het verzoek staat inderdaad open. Ik had het graag voor je geregeld maar ik kan dit niet versnellen. Mijn collega's van de desbetreffende afdeling pakken dit zo snel mogelijk op. We houden je op de hoogte. Ben je inmiddels voorzien van Unlimited Data op je mobiele telefoon zodat je deze als hotspot kunt gebruiken? Mocht je dit graag willen, stuur mij dan een privébericht. Ik regel dit graag als tussenoplossing!

Reageer