Beantwoord

Bridge modus Zyxel VMG8825-T50

  • 31 July 2020
  • 34 reacties
  • 13767 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Vanuit t-mobile is er geen formele ondersteuning voor andere apparaten dan hun eigen router.

Je zou een lokaal IT bedrijf kunnen vragen.

Reputatie 2

Waarschijnlijk heb ik de instellingen niet goed gedaan. Zie bijgaand een screenshot van de instellingen die ik heb toegepast op de Switch.

 


Is dit correct?

 

Reputatie 2

Ik merkte overigens wel dat nadat ik de instellingen veranderd zoals hierboven, het daarna niet meer lukte om web interface menu van de Switch te bereiken. De app die ik op mijn laptop had gedownload herkende de Switch niet. Ik had overigens wel internet, kon bellen en tv kijken (dat laatste leek eerst niet te lukken, maar achteraf bleek er een storing te zijn bij TM). Kan het zijn dat de instellingen niet goed waren, waardoor het IP adres van de Switch niet gevonden kon worden?

Laat maar weten of de instellingen goed zijn

Reputatie 7
Badge +5

@Play4U 

Natuurlijk zijn er mogelijkheden om middels een remote inlog zoals m.b.v. Teamviewer instellingen in  jouw apparatuur aan te passen.

Echter, als die effectief gemaakt wordt verliest de helper direct weer de verbinding.
En wil je eigenlijk wel dat een “vreemde” op jouw netwerk komt?

Advies: probeer eerst zelf en zie hoever het gaat lukken. Verder hulp nodig? Dan is een uitgebreidere aanduiding welke apparatuur (eigen router) er in gebruik is. Op dit forum is een grote diversiteit van kennis aanwezig m.b.t. tot al die verschillende apparaten.

Reputatie 2

@yalerta 

ik zou het wel goed vinden als een expert middels Teamviewer op stand helpt. Kan ik zoiets met je regelen?

Reputatie 7
Badge +14

T-mobile biedt geen support voor eigen apparatuur van klanten. Dus dan zul je een it dienstverlener moeten zoeken. Hier is een voorbeeld.

Reputatie 7
Badge +15

@Play4U 

Voor vlan 300 poort 1 en 2 TAGGED en 3/4/5 UNTAGGED.

Voor vlan 640 poort 1 en 2 TAGGED en UNTAGGED kan je leeg laten.

Sluit de Netgear aan op poort 3 van de switch en kan je ook eens een screenshot plaatsen van de PVID tab?

Reputatie 2

Hier alvast een screenshot van de PVID tabel

 

Laat maar weten of er iets in moet aanpassen. Ik ga vanavond na het werk de instellingen in de poorten nog een keer aanpassen zoals je hebt aangegeven. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Welkom @heckmen1223 binnen de community.

Bridge mode is niet mogelijk bij TMT, maar je kan overwegen om een eigen modem/router te plaatsen op je aansluiting.

Hiervoor is een topic gemaakt door onze gewaardeerde mede klant @Hidden.nld, mochten er dan nog vragen zijn helpen we je graag hier of in dat betreffende topic.

 

Reageer