Beantwoord

bridge tap?


I#k ben sinds kort klant bij T-Mobile thuis. Nou valt bij ons de Wi-Fi en de tv regelmatig tot vaak weg.
Zij hebben ons verteld dat dit komt door een bridge tap. Ik heb geen idee wat het is en kom er ook niet verder mee via het forum. Ik heb een fotootje toegevoegd waar bij ons de "bridge tap" zou moeten zitten. Kan iemand ons verder helpen wat wij hier zouden moeten doen?

Met vriendelijke groet,
Hidee Beukema

icon

Beste antwoord door Sander 9 August 2019, 15:57

Bekijk origineel

34 reacties

De rood en blauw zijn de kabels die naar de hoofdaansluiting verbonden zijn volgens mij

Ik ga het proberen de wit en oranje uit te halen. Moet ik mijn stoom uithalen of kan ik het zo maar doen ?

Reputatie 7
Badge +15

@Jalata 

Rechts gaat dus naar de hoofdaansluiting? Zorg dan dat links alleen rood en blauw zij aangesloten. Wit mag je los halen. Zit daarnaast ook nog iets aangesloten? Die mag ook los.

Zojuist de wit draad los gelaten en de blauw en rood bleven staan gedaan maar op dit moment geen resultaat helaas. 

Eerlijk, snap het het niet al meer dan twee jaar klant of langer en nooit problemen en ineens zijn er problemen met me internet. Er is niks veranderd met me huis, jah het is een ouderlijk pand maar dat ik het zo zelf moet oplossen omdat het bij kpn ligt, ergens te begrijpen maar ook niet ? Moet ik hierdoor bij kpn me internet gaan aansluiten zodat me problem wordt opgelost ?  ps ik ben geen elektriciteit dus hoop dat mijn problem wordt opgelost op een makkelijker  manier aub  

Ps weet dat jullie niet aan de lijnen van kpn mogen zitten maar als klant heb ik niks aan en vind dat jullie beter jullie zakelijk en ect moeten regelen. Tmobile zo groot bedrijf zo je echt niet zo iets moeten verwachten dan hoor je beter je dingen te regelen met t mobile mijn mening. Samenwerken wte.

Het ergste is dat ik met me problem wordt doorverwezen naar een link maar het is een topic wte. Kabels verwijderen ect sorry echt teleurgesteld na 3 weken bijna 4 weken geen internet raak me geduld op en nogals super teleurgesteld 

Reputatie 7
Badge +15

Het is vrij simpel. Aan de linkerkant verwijder je de witte draad. Alleen rood en blauw zitten boven dus aangesloten, zorg dat het modem op die kabel is aangesloten.

Mocht het niet lukken dan zou je dit even kunnen afwachten tot morgen en een moderator zal dan een monteur maar je sturen of je kunt ook bellen naar de klantenservice 0800 0092.

Ik heb het zo juist gedaan maar helaas niks geholpen en ook gebeld naar het klantenservice hiervoor. Maar die hebben mij helaas ook niet kunnen helpen. Bedankt voor je antwoord ik ga toch effen proberen bij kpn hopelijk kunnen ze mij dan helpen

Reputatie 7

frustrerend dat wel. op de eerste foto zie ik ook groen en geel. 2de foto lijkt in orde. maar waar zit de hoofd aansluiting? officiële hoort het modem binnen 2m vanaf dit punt te staan. alle binnenhuis bekabeling is eigen verantwoording.

er is  vast wel iemand te vinden die het voor je kan oplossen. (tegen een kleine vergoeding)

Reageer