Bridge Tap

  • 10 February 2021
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Ik ben op zoek naar mensen die onterecht van een bridge tap worden beschuldigd zoals ik, en hierdoor geen ondersteuning voor verbindingsproblemen ontvangen. Deze wil ik verzamelen en dan de media aanschrijven. Ook ben ik op zoek naar een emailadres of gewoon adres van T-mobile aangezien deze alleen mails vanuit noreply emails stuurt waar je niet op kunt reageren. En daardoor mijn ingebrekestelling niet als antwoord kan sturen.

Namaste, Free Choice

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@freechoice 

Even zoeken op internet met Google 

Je rechten en plichten bij providers

Ik kan geen gebruik maken van mijn internet, telefonie of televisie. Wat kan ik doen?

Geld terug bij netwerkstoringen

Weet niet of het ‘dreigen’ met naar de media te stappen een juiste is, dan moet je wel heel zeker van je zaken zijn en ook alle wegen hebben bewandeld. Anders krijg je er waarschijnlijk een hoop gezeur en getouwtrek als kado bij … een rechtzaak is dan ook niet uitgesloten als de media dit soort zaken op foute of verkeerde informatie plaats, wat dan gezien kan worden door een rechtbank als ‘smaad’. 

Kan ook zijn dat dit een roep om hulp is .. maar dat laat ik even in het midden 

Veel succes van een medeklant (glasvezel)

Reputatie 7
Badge +15

Een bridge tap melding verzint T-Mobile niet zomaar, deze melding is afkomstig van KPN en geeft T-Mobile door aan de klant.

Vaak zit de bridge tap in de huisinstallatie maar het kan ook zo zijn dat deze buitenshuis is en dus door KPN moet worden opgelost.

Maar hoe dan ook, als er een bridge tap word geconstateerd mag T-Mobile wel wat sneller en actiever reageren, nu duurt het ellenlang ook al word er geconstateerd dat het niet in het klant domein zit maar er buiten, zelfs na een duidelijke foto word er nog doorgevraagd.

En wie zegt dat die melding van KPN afkomt, ook T-Mobile kan de lijn doormeten en de bridge tap constateren, altijd makkelijk een ander de schuld te geven.

Reageer