brummen

  • 13 March 2023
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik woon in Brummen, verhuisd, na 1 week internet gehad te hebben, nu al vanaf 9 maart geen internet.

De ticket is afgeboekt want er zou een lokale storing in Brummen zijn. Nu lees ik dat de storing in Brummen al niet meer actueel is. Ik zit nog steeds zonder internet en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Hoe zit dat nu met mijn internet, glasvezel in Brummen.

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Ellen64, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee. Talk soon! 

Bekijk origineel

5 reacties

 

Ik woon in Brummen, verhuisd, na 1 week internet gehad te hebben, nu al vanaf 9 maart geen internet.

De ticket is afgeboekt want er zou een lokale storing in Brummen zijn. Nu lees ik dat de storing in Brummen al niet meer actueel is. Ik zit nog steeds zonder internet en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Hoe zit dat nu met mijn internet, glasvezel in Brummen.

 

Ik las net namelijk in uw community dat er een brand is geweest in de wijkkast. Diegene had na 1 dag weer internet, en ik nu nog steeds niet. Weet iemand hiervan misschien?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ellen64, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee. Talk soon! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ellen64, ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een monteur hiervoor aangestuurd. Je hebt een bericht ontvangen om een afspraak in te plannen! Kan je mij op de hoogte houden zodra de monteur is geweest? Talk soon. 

Mijn storing is verholpen. Er zat een breukje in het kabeltje in het NT kastje. Daar kan ik zelf niet bij. Heeft de monteur verholpen. Na een week elke dag bellen/chatten eindelijk verholpen. Een groot compliment voor je collega Jeroen, want hij heeft heel goed geholpen! En een monteur geregeld. Wilt u hem enorm bedanken voor zijn hulp? Alle andere collega's stuurden mij van het kastje naar de muur. Kreeg zelf het netnummer van de netwerkbeheerder van Delta, erg frustrerend. Maar nu ben ik weer blij!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ellen64, bedankt voor deze mooie update! Ik ben erg blij dat alles weer werkt. Ik zal dit doorgeven aan Jeroen. Ik wens je nog een hele fijne dag.

Reageer