Bundel wijzigen voor snel internet

  • 18 November 2017
  • 8 reacties
  • 216 Bekeken

Hallo allemaal,

Eerder vandaag probeerde ik mijn pakket te upgraden naar een met sneller Internet. In de online module las ik dat ik daarvoor moest bellen en kreeg ik vervolgens te horen dat ik langer dan 5 minuten moest wachten. Na 24 minuten haakte ik af en ik ben niet van plan mij als trouwe klant met dergelijke wachttijden nogmaals zo grof te laten beledigen; weet iemand een andere optie dan te bellen?

Groet en dank,

C. Cicek

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Kan je dat niet zelf doen in je account?
Nee, er staat "Aanpassen? Bel 0900-0092"
Reputatie 7
Badge +4
je kan je terug laten bellen of via het forum regelen met een T-Mobile moderator
Reputatie 7
Badge +9
Hi C.cicek,

Ik heb je gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van een Stel Samen & Stel Bij abonnement met een 6GB databundel. Je maakt al gebruik van snel internet. Je kan namelijk met jouw databundel tot 300 Mbps download halen en tot 75 Mbps upload. Op deze pagina lees je er meer over. Wat bedoel je met upgraden naar een snellere bundel? De snelheid blijft namelijk hetzelfde ook als je je databundel verhoogt. Je hebt dan alleen meer MB's tot je beschikking. Als je een grotere databundel wil dan kun je dat zelf wijzigen via My T-Mobile> bundels aanpassen.

Als je wat anders bedoelde met je vraag dan hoor ik het graag. Ik help je dan verder. 😉
Dank, het gaat mij om T-Mobile Thuis. snelheid van 50 mbps wil ik upgraden naar 100.
Dit doe ik om bepaalde software aan de praat te krijgen. Op mijn huidige thuisnetwerk faalt dat grandioos en met mijn T-mobile hotspot werkt dat perfect. Ik zie nu ook waarom, want mijn mobiel haalt kennelijk 300 mbps, dus of deze upgrade van Thuis naar 100 het verschil gaat maken gaan we zien.
Reputatie 7
Hi Crusher, ik heb het meteen voor je nagekeken en op jouw adres kunnen we tot 500 Mbps aanbieden! Voor een 100 Mbps verbinding betaal je € 2,50 per maand meer, voor 500 Mbps zou je € 12,50 per maand meer betalen. Ik kan de snelheid voor je verhogen maar ik zie dat je ook mag verlengen. Bij een verlenging ontvang je nog extra korting! Een verlenging kan ik alleen niet voor je doorvoeren, hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via het gratis telefoonnummer 0800 1603. Één van mijn collega's zit voor je klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!
...
Reputatie 7
Badge +4
het is mij niet helemaal duidelijk....
je wil de 500mbit en geen gebruik maken van de verlenging ?