Beantwoord

Compensatie voor 2 weken geen internet - Storing Internet

  • 24 April 2018
  • 4 reacties
  • 647 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hi,

Dinsdag werkte plots mijn thuis-internet niet meer, dus ik natuurlijk even naar de klantenservice bellen. Maar er blijkt iets echt kapot te zijn en er moet een monteur bij me op bezoek komen. De volgende dag belt de monteur me op en zegt “Hoi Daan ik word door T-mobile naar je toe gestuurd om iets te fixen, MAAR IK KAN PAS OVER 2 WEKEN KOMEN!?”
Dus ik bel weer naar de klantenservice, word 6 keer doorverbonden en sta 2 uur in de wachtrij. Maar uiteindelijk wil Joris van de klantenservice me helpen, hij zegt: “Daan zoek even uit wat het kost om onbeperkt internet op je telefoon aan te zetten, dan betalen wij dat terug”.
Dus ik zoek het netjes uit, stuur een mailtje en krijg geen reactie. (Onderhand vrijdag) bel ik weer terug met de hoop dat ik dat geld terug krijg. Maar er moest nog een akkoord van een leidinggevende komen… half uur in de wacht, maar we krijgen een akkoord! Alleen moest de leidinggevende van de leidinggevende ook een akkoord geven. Joris zou me terug bellen zodra dat akkoord er is. Joris belt me vandaag DINSDAG EEN WEEK LATER terug: “Daan, ik krijg geen akkoord. Je krijgt geen geld, ik kan je wel een bloemetje sturen…”

Na een lange uitleg is mijn vraag, wat kan ik van T-mobile eisen als oplossing? Je kunt het anno 2018 toch niet meer maken om een klant 2 weken zonder internet te laten zitten?
icon

Beste antwoord door Brian 29 April 2018, 10:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
dat is een vreemd verhaal.
maar is het probleem ondertussen al opgelost ?

Helaas, een redelijke termijn is 3 a 4 weken. best effort noemen ze dat.
Er zijn wel providers die een functioneel herstel tijd hebben van 8 uren maar daar betaal je net even iets meer.

Mocht je meer informatie willen hierover kijk dan ook even bij consuwijzer
Het probleem is nog niet opgelost. Maar ik had verwacht dat T-mobile vaker dit soort problemen zou hebben, dus ook standaard oplossingen heeft klaarliggen.
De enige oplossing die ze hadden was als ik mijn mobiel abonnement had, had ik die voor een maand kunnen upgraden met meer internet.
Reputatie 3
Hebben ze al wel een idee wat er kapot gaat zijn in huis? Mogelijk dat de apparatuur die kapot is of verwacht is kapot te zijn opgestuurd kan worden zodat je het zelf kunt vervangen.
Misschien dat je iets bereikt met een keuze hoger op het bandje van de klantenservice (keuze opzeggen).
Daar heb je vaak minder lange wachttijden en in het verleden zaten daar wel is medewerkers die makkelijker out-of-the-box konden denken dan de standaard helpdesk chechlists afwerken. Waardoor er eerder acceptabele oplossingen kwamen.
Misschien ook enigzins te verklaren doordat ze daar als doel hebben je binnen te houden.
Je moet natuurlijk ook enigzins geluk hebben met wie je aan de lijn krijgt.
Reputatie 7
Hi Daanop, de afspraak met de monteur staat, hopelijk kan hij het morgen direct voor je oplossen! Ik heb meteen even uitgezocht hoe het zit met je unlimited bundel en ik zie dat je klant bent bij Ben. Ondanks dat Ben hetzelfde moederbedrijf heeft, is Ben een "eigen bedrijf". Wij kunnen hierdoor je abbonnementsgegevens bij Ben niet inzien. We kunnen de tijdelijke verhoging van je abonnementskosten wel voor je vergoeden maar dit doen we dan achteraf wanneer we de factuur die jij van Ben krijgt van je hebben ontvangen! We vergoeden dan het verschil in de maandkosten voor je zodat je toch gebruik kan maken van tijdelijk internet!

Reageer