Beantwoord

Compensatieformulier

  • 18 October 2022
  • 6 reacties
  • 487 Bekeken

In september hebben we een weekend geen internet gehad omdat er een storing was van de glasvezel. Ik had gedacht dat dit automatisch gecompenseerd werd, maar blijkbaar niet. Via deze site Werkzaamheden en storingen | T-Mobile lees ik dat er een formulier online komt, maar die heb ik nog niet gevonden. 

icon

Beste antwoord door Cristien 18 October 2022, 12:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Natasja_NK  Was het een algemene storing bij iedereen? Lag alles eruit?

Dan zullen de moderators vanzelfsprekend reageren en je verder helpen als je onderwerp aan de beurt is. 

Stel je van die compensatie niet al te veel voor, het bedrag is vastgelegd door de wet.

MVG.

Wat zijn de voorwaarden?

Om compensatie te krijgen, moet de storing aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • De storing duurt in totaal langer dan 12 uur.
  • De storing is van toepassing op de gehele dienst, er is dus helemaal geen radio, televisie, internet of (vaste of mobiele) telefonie.

 

 

Hoi @CrisTien , alles lag er inderdaad uit. Het was een grote storing in Meppel. 

Het maakt toch niet uit of de compensatie weinig voorstelt? Het gaat er om waar we recht op hebben. 

Reputatie 7
Badge +14

@Natasja_NK Klopt recht is recht.

Wacht even het antwoord af van de moderators, ze gaan je verder helpen. 

MVG.

Reputatie 7

Hi @Natasja_NK, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik maak ik dit graag voor je in orde. Kun je aangeven welk weekend dit was? Dan ga ik dat voor je fixen. 

Hi @Natasja_NK, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik maak ik dit graag voor je in orde. Kun je aangeven welk weekend dit was? Dan ga ik dat voor je fixen. 

Hoi Lisa, dit was het weekend van 17 september. 

Reputatie 7

Hi @Natasja_NK, super dat je dit zo snel kon aangeven! Zojuist heb ik de vergoeding voor jou in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het gerust weten als ik verder nog iets voor je kan betekenen. Ik help je met liefde!

Reageer