Beantwoord

Digitale radio werkt niet meer

  • 18 April 2017
  • 3 reacties
  • 444 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds enige tijd werkt mijn digitale radio niet meer doordat hij de wifi verbinding niet vindt. Wel gek...want smart tv, laptop, tablet en telefoon werken gewoon op de wifi.
Enig idee wat er scheelt?
icon

Beste antwoord door Sander 10 May 2017, 16:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Hey Chaoot!

Dan ligt het vaak aan de instellingen van het radiotoestel. Misschien helpt het om de radio eens te resetten naar de fabrieksinstellingen. Want alle andere apparaten werken zoals je aangeeft. Laat je mij nog even weten wat de oplossing is?:D
Hoi Gino,
Ook terug naar de fabrieksinstellingen lukt niet. Wellicht is het de connectie met de router? Ik heb geen idee. Ik ga eerst met vakantie en dan ga ik me er weer over buigen. Wellicht handig als ik helpdesk van T-mobile bel want ik heb er echt geen kaas van gegeten en kom er niet uit. 😢
Reputatie 7
Ha Chaoot,

Die reset werkte dus niet, da's jammer. Ik vrees dat onze klantenservice je hier niet mee kan helpen. Als die andere apparaten wel op de wifi kunnen, is er niets mis met de wifi/router. Misschien dat de klantenservice van de radio zelf nog andere tips heeft.

Nu ik eraan denk, is er nog een optie. Sommige apparaten zien kanaal 12 en 13 (dat is de wifi frequentie) niet. Via deze handleiding kun je de frequentie van de wifi aanpassen. Zorg dat deze op kanaal 1, 6 of 11 staat. Helpt dat?

Maar veel belangrijker: eerst een fijne vakantie! Veel plezier! 🆒

Reageer