Beantwoord

door fout klantenservice geen internet

  • 9 September 2022
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Sinds vanochtend deed het internet het opeens niet meer. Ik ga binnenkort verhuizen en had origineel de verhuizing voor vandaag gepland. Maar ik realiseerde me al snel dat ik dat niet ging halen, en heb het allemaal een week later laten plannen.

Jammergenoeg is wel de installatie en de officiële begindatum verplaatst, alleen is het internet toch nu al afgesloten in mijn oude woning. 

De eerste klantenservice medewerker die ik hierover sprak zei dat hij helemaal niets kon doen en wilde ook met niemand anders doorverbinden, echt waardeloze houding van die gast. Ik weet zeker dat hij dat weldegelijk had kunnen doen, want de tweede die ik daarna weer belde probeerde wel nog wat voor me te regelen, en heeft zelf nog een andere afdeling gebeld, maar zei dat t toch niet kan om nog een week internet op mijn oude adres te krijgen.

Hij bood me een bloemetje en een maand onbeperkt internet op mobiel aan, maar dat laatste heb ik al. En zo onbeperkt is het niet, want na 10gb moet je telkens meer bundel aanvragen, anders kan je alleen 240p video kijken, en buffered het nog.

Dit is geen oplossing, ik wil tenminste echt daadwerkelijk onbeperkt kunnen internetten via usb tethering. En mijn geld terug voor de verloren week lijkt mij ook gepast. 

Al met al weer eens meer dan een uur met jullie altijd maar "drukker dan normaal" waardeloze telefonische klantenservice gebeld. Bij mijn vorige probleem met t callcenter hebben jullie veel voor me opgelost, dus probeer ik het hier.

Bij voorbaat dank, 

 

Ruben 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 September 2022, 22:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ruben.imants 

Wanneer de verbinding is afgesloten dan kan hij helaas niet meer opnieuw geactiveerd worden.

Een moderator kan je een voucher voor 7 dagen unlimited internet geven, hier zit geen limiet op en je kan hem gebruiken met een simkaart van BEN, Tele2 of T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +14

@Ruben.imants Wat is de fout van de klantenservice? Heb je niet zelf de datum doorgegeven?

 

Reputatie 7
Badge +14

Wanneer de verbinding is afgesloten stopt ook de facturatie.  Op de laatste factuur zie je dat pro rato verrekend. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ruben.imants,

Dat is niet waar ik op had gehoopt bij je verhuizing, ik help je graag weer in de lucht met een volledig onbeperkte databundel! Daarom zal ik je ook meteen via DM een code toesturen.

Daarnaast heeft @eric helemaal gelijk, er zullen géén abonnementskosten in rekening worden gebracht nadat de verbinding is afgesloten. 

Hopelijk kan ik je hiermee uit de brand helpen!

Reageer