Download snelheid veel te laag en inloggen gaat niet met mijn email adres.

  • 19 December 2022
  • 42 reacties
  • 520 Bekeken


Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Daniel266 het kan soms wat drukker zijn bij onze technische dienst. Dan kan het wat langer duren. Ik ga er van uit dat dit zo snel mogelijk gebeurt!

@Tommie  ik heb nog geen mail ontvangen om een afspraak in te plannen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daniel266, ze hebben de demping kunnen verhelpen! Als het goed is zou je nu de gewenste snelheid moeten krijgen. Ik zie wel dat je ONT al 82 dagen online staat, het is wel handig om alles een powerflip te geven en daarna de speedtest uit te voeren. Behaal je nu wel de juiste snelheid? Ik hoor graag van je terug!

@Tommie 

Oke dat is mooi. Wat was het nou als ik vragen mag?

Wat is een ONT en wat bedoel je met een powerflip?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Daniel266, demping kan ontstaan door verschillende oorzaken, meestal heeft het te maken met stoorzender. Een ONT is het witte Huawei kastje, als het goed is in de meterkast. Een powerflip is de stekker er uit halen en dan na 10 seconden er weer in doen. Dan ben je even offline. Als het goed is moet het daarna opgelost zijn. Laat je mij weten of het euvel is verholpen?

@Tommie 

Ik heb gedaan wat je zei en het is helaas nog steeds niet veranderd 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Daniel266 ik heb zojuist weer een lijnmeting gedaan. Na de herstart van het ONT, zie ik weer een te hoge demping. Ik heb dit daarom weer doorgezet naar onze techneuten. Ik houd dit voor je in de gaten, hopelijk kunnen ze het nu verhelpen.

@Tommie 

De monteur is een aantal weken geleden langsgeweest en heeft even gekeken en de aansluitingen schoon gemaakt en zei als het nu nog niet is opgelost dan moet dutch fiber de lassen en de centrale nakijken.

Hierdoor was de up en download snelheid iets sneller. Ik heb het een aantal weken aangekeken omdat de snelheid kan verschillen qua drukte op het net. Echter haalt hij nog steeds niet de snelheid.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Daniel266, super bedankt voor deze update. Jammer om dit te zien, maar ik ga er metéén werk van maken. De demping van je ONT ligt opnieuw wat aan de lage kant. Ik heb de technische dienst geïnformeerd met alle informatie en geschiedenis die er is. Ik zal het persoonlijk in de gaten houden. Dank voor je geduld!

@Cheyenne 

Oke bedankt. Via welke weg hoor ik hier wat van?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Daniel266, dat is een goede vraag! Je zult per e-mail op de hoogte gehouden worden. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is! 😊 Groetjes, Ishana

@Ishana 

Ik heb nog niks gehoord?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daniel266, ik heb bericht terug van onze techneuten. 

Ze hebben gevraagd of je een harde reset wil geven aan het modem. Het modem zal hierdoor de gegevens opnieuw inladen en met de juiste snelheid gaan presteren. Mogelijk nog niet op volle sterkte maar het modem zal zich in de uren erna nog opnieuw moeten inregelen en dan zal de snelheid nog gaat klimmen voor zover die nog niet gehaald is. Hoor graag of je nu wel de juiste snelheden behaald!

@Tommie 

Hoi Tommie, ik heb de reset gedaan en meerdere keren gemeten in meerdere dagen over een langere tijd zodat ik een beter beeld krijg. De ene keer is het namelijk langzamer als de andere keer i.v.m. de drukte op het net echter haal ik nog steeds niet de juiste snelheid. Hierbij een foto van de hoogst gehaalde snelheid

 

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel @Daniel266! Ik had het graag opnieuw doorgezet, maar aan deze kant lijkt de reset niet te zijn gedaan. Mijn systeem zegt dat het modem nu 80 dagen onafgebroken online staat. Zou je voor de zekerheid nog eens een herstart willen doen, van zowel het modem als de converter? Laat mij weten wat daarna de uitkomst is van de speedtest. Is er bekabeld geen verschil, dan informeer ik mijn collega's (met het modem op 80 dagen online, kan dit niet). Dankjewel!

@Cheyenne 

Dat is wel vreemd. Ik heb het net nog een keer gedaan en getest maar het is er niet beter op geworden.

Mijn downloadsnelheid is 400mbps maar je zag dat die heel lang rond de 300 /350 bleef hangen

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Daniel266, heel erg bedankt voor je moeite! Ik heb het meteen teruggekoppeld aan onze technische dienst. Je zal hier zo snel mogelijk meer over horen. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer