Beantwoord

Drama bedrijf

  • 3 September 2020
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Wat een drama bedrijf. Had ik dit allemaal geweten was ik nooit overgestapt;Ik zit nu sinds 27 augustus zonder televisie. Er schijnt een storing te zijn bij uw organisatie en men kan mij niet vertellen wanneer dit opgelost is, het enige dat ik hoor is dat het nog wel enige tijd kan duren. Hier ga ik niet mee akkoord.Ik ervaar al problemen sinds de aansluiting op 3 augustus en deze zal ik hieronder benoemen:1 Het begon al met het feit dat ik een unlimited abonnement heb, alleen is dit zakelijk, en dit kan niet worden toegevoegd staat nergens vermeld. ( Reden van overstappen naar T-Mobile was de leuke korting als ik een unlimited abonnemnt had)2 Dan blijkt dat ik niet kan opnemen en ook hier het antwoord dat men geen idee heeft wanneer dat wel kan. Na een bericht op FB kreeg ik een medewerker aan de telefoon die e.e.a. voor mij geregeld heeft. Niet volgens procedure maar toch, tenminste iemand die wat wil doen.3 Sedert 27 augustus geen televisie, u raad het antwoord al, geen idee wanneer het opgelost word maar kan nog wel even duren. Tot die tijd moet ik dus tv kijken op een 15 inch scherm ipv 55 inch. Ja, ik kan streamen maar dan moet ik eerst weer een google Chromecast aanschaffen, dat kan toch niet waar zijn.Mensen, begin NIET, ik zeg NIET, aan T-Mobile thuis.Ik wil weg bij T-Mobile en wel ZONDER kosten. Gewoon terug naar vorige aanbieder, nooit, echt waar, nooit problemen gehad.
icon

Beste antwoord door Dave 4 September 2020, 09:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

@RichardHuisman 

Balen om te lezen dat je problemen hebt en ik snap dat je hierdoor gefrustreerd bent. Ik zie dat je ook al een open topic hebt, dus laten we dit daar verder oppakken. 

Om het centraal te houden gaat dit topic op slot. Het andere topic blijft open voor reacties.