Beantwoord

Draytek LAN verbinding die soms wegvalt

  • 7 November 2021
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb een Vigor2132FVn, Firmware 3.7.9.1 waarvan soms de wifi en WAN blijven werken, maar de LAN niet. Hierdoor werkt mijn router niet meer die ik als AP gebruik omdat de meterkast veels te ver is. Als ik direct verbind met de Draytek heb ik internet, maar niet meer via de LAN. Als ik em reset werkt ie weer voor een tijdje, soms paar minuten, soms wel dagen of maanden. In een forumpost heb ik gelezen dat dit aan de modem kan liggen. https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/geen-storing-bekend-maar-router-willekeurig-niet-meer-bereikbaar-voor-een-periode-327030

icon

Beste antwoord door Lisa 10 November 2021, 13:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mehmet87 

Dat lijkt op een deadlock waarbij een reset eventjes helpt en daarna doet de LAN het niet meer, dit kan opgelost worden door het modem te laten omwisselen 

Reputatie 7

Hi @Mehmet87, super dat je hier op de Community aan de bel trekt! Ik stel inderdaad voor om een nieuw modem jouw kant op te sturen. Zojuist heb ik hier ook een verzoek voor ingediend bij de technische dienst. Weet dat het enkele dagen kan duren voordat dit verzoek volledig is afgerond. Zodra dit is verwerkt, ga je hier ook een bericht van krijgen. Ik hoop enorm dat het nieuwe modem de huidige problemen als sneeuw voor de zon laten verdwijnen! 😁