Beantwoord

draytek vigor 2132fvn

  • 21 November 2017
  • 5 reacties
  • 1421 Bekeken

Heb deze router op de marktplaats gekocht en kan niet inloggen als admin admin dus ben gaan zoeken hoe het komt en schijnt dat ze routers zijn die onder tmobile en vodafone verkocht werde. En zij hebben de inlog admin admin veranderd. Weet iemand hoe ik de router weer kan gebruiken voor prive gebruik?
Hoe kan ik die router zo resetten dat ik die weer kan gebruiken? Of ben ik opgelicht? want de koper is direct verdwenen na betaling! en is niet te vinden. alvast bedankt iedereen
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 21 November 2017, 23:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi edward14, oei dat is inderdaad balen. De modems die wij leveren als T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis) zijn bij de klant in bruikleen en het is eigenlijk de bedoeling dat deze weer naar ons terug gestuurd wordt zodra de klant het abonnement opzegt. Als klanten dit niet doen dan krijgen ze uiteindelijk een boete voor het niet terugsturen van de hardware.

Dit betekent ook dat onze modems inderdaad geen admin inlog hebben en je alleen als user in kan loggen. Ik ben bang dat je in dit geval dus inderdaad een spreekwoordelijke kat in de zak hebt gekocht. Mogelijk kan je het geld nog terughalen via Marktplaats!
ok dat is mijn niet gelukt, want alles wat ik geprobeerd heb, kan ik niet als administrator in komen.
opgelicht en weet geen raad
Reputatie 7
Zolang je fysiek bij het apparaat kan moet je er wel op een of andere manier in kunnen komen.
Zelfs een bricked router kan je meestal nog redden. desnoods met een soldeerbout 🙂
Hi there thks, ik kan wel inderdaad als user user inloggen, maar dan ben ik nogsteeds geen administrator en zie ik de WAN niet en kan dus mijn router niet configureren, heeft u een idee heo ik hier uitkan en wel als administrator weer kunnen inloggen ? bedank alvast,. waardeer ik
Reputatie 7
Hallo edward14,

Modems van vodafone / T-Mobile zijn altijd in bruikleen gegeven en blijven altijd eigendom van T-Mobile. als het dus een modem is van T-Mobile zal je enkel kunnen inliggen als user/user.

Reageer