Beantwoord

DrayTek Vigor2132 COD WII NAT Type

  • 10 November 2017
  • 4 reacties
  • 445 Bekeken

Hallo,

Ik heb een DrayTek Vigor2132, en wil graag met mij maat COD WII spelen.
Echter moet ik mijn NAT naar open zien te krijgen.

Ik ben ingelogged op het modem, maar ik kan er maar niets over vinden en onder NAT zelf valt er weinig te klikken.

Ik moet de volgende porten forwarden:
CoD WW2 PC Ports to ForwardTCP: 3074, 27015-27030, 27036-27037 UDP: 3074, 4380, 27000-27031, 27036
Heeft iemand een manual of een stappen plan hoe dat moet onder de DrayTek Vigor2132

Alvast bedankt!
Youri
icon

Beste antwoord door Brian 13 November 2017, 16:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Bump
Reputatie 7
Hey YourideJoode, ik voorzie je graag van meer informatie! Hoe je de poorten open zet/gebruik maakt van port forwarding vind je hier. Op deze website vind je ook de specifieke poorten voor je Playstation of Xbox. Mocht je ergens op vastlopen plaats dan even een screenshot in dit topic, dan kijk ik graag met je mee. En laat zeker even weten hoe Cod WW2 bevalt, ik zit er zelf over te twijfelen om hem aan te schaffen 🙂
Hoi Brian,
Thanks het heeft me inderdaad geholpen ik ben nu een open nat. (moet je niet te snel lezen anders denk je iets heel anders)

Anyways, COD WII, ik vind het zeker lachen weer was er helemaal klaar mee met COD, ik had de reflexen niet om met een jetpag 360 graden no scope te gaan doen. En kan nu met beide voetjes op de vloer lekker meekomen.
Reputatie 7
Haha bedankt voor de beeldvorming YourideJoode 😛 Ik heb zelf CoD World at War toendertijd veel gespeeld met vrienden dus dit is misschien een mooi moment om weer in te stappen. Die 360 no scopes waren inderdaad niet meer te doen voor mij (I'm getting old :)). Goed om te horen dat het gelukt is, have fun storming the beaches! 😉