Beantwoord

DSL / Isra

  • 28 November 2021
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik wil graag van Ziggo overstappen naar T-mobile thuis. Nu zie ik dat er een DSL / Isra aansluiting nodig is. Er zit in de meterkast een blauwe kabel met kleinere kabels uit maar er zit geen Isra punt. Word deze door de installateur aangemaakt en zo ja, zitten hier kosten aan verbonden of hoort dat bij de overstap? Ik hoor het graag.

Groeten,
Kim 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 November 2021, 21:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@KimmoS

Je lijn bij Ziggo wordt met de overstapservice al beëindigd op de datum dat T-Mobile over de lijn kan leveren, daarna heb je geen internet totdat de KPN monteur is langsgeweest.

Zeker in deze tijden kan het handig zijn dat je Ziggo zelf opzegt dus zonder overstapservice. Zo zit je niet zonder internet.

Houd rekening met een maand opzegtermijn nadat je opzegt bij Ziggo.

Hoi @Waqqas bedankt voor je snelle reactie! Duidelijk! Zit ik dan wel even zonder internet in de tussentijd? Of loopt ziggo/t-mobile dan dubbel tot het gemaakt is?

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KimmoS 

Dit is de hoofdkabel van KPN en deze aansluitpunt zal hersteld moeten worden door een KPN monteur.

Helaas kan T-Mobile pas een monteur aansturen zodra jouw T-Mobile abonnement actief is, hier zijn geen kosten aan verbonden zodra je abonnement actief is.