Beantwoord

e-mail adres veranderen

  • 16 September 2019
  • 8 reacties
  • 620 Bekeken

is het mogelijk om een eigen naam aan te maken achter het @ i.p.v. t-mobilethuis.nl.
dit is namelijk wel een erg vevelend andres om steeds te moeten doorgeven
icon

Beste antwoord door Dolphin 17 September 2019, 00:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Als je achter @ iets anders zet dan t-mobilethuis.nl dan ontvangt t-mobilethuis.nl de mail niet en kan het de mail dus ook niet bij jou afleveren. Wat je wel kunt doen is je t-mobilethuis.nl adres simpel niet gebruiken en bijvoorbeeld bij Google een @gmail.com mail adres aanvragen.
Reputatie 4
dat wat drs Chris zegt + een algemeen e-mail adres is sowieso een goed idee, Mocht je ooit willen overstappen van provider, hoef je niet overal je e-mail adres te gaan lopen wijzigen (want hoe goed je dat ook doet, je vergeet er altijd een paar).

Overigens is het dan ook slim om mails die binnen komen op je @t-mobilethuis.nl door te zetten naar je nieuwe algemene e-mail adres. Dan hoef je niet 2 mailboxen te controleren en mis je geen mail.

Buiten @gmail.com kun je natuurlijk ook gebruik maken van @outlook.com of @icloud.com. Om de 3 grootse maar te noemen. (maar d'r zijn d'r nog veel meer)
Reputatie 7
Badge +3
Er zijn wat @Dolphin al zegt nog veel meer mail providers en het is goed om even rustig rond te kijken. GMail (Google) en Outlook (Microsoft) zijn weliswaar bekend en zogenaamd gratis maar bedenk dat je daar betaalt met je privacy die je te grabbel gooit.

Betaalde providers waar je privacy goed beschermd is zijn b.v. ProtonMail, Tutanota en Mailbox.org.

Als je echt je eigen naam wilt kiezen achter het @ teken dan zul je een eigen domein moeten registreren voor een klein bedrag per jaar in combinatie met een mailbox, vaak ook de optie om meerdere mailboxen aan te maken. Een bedrijf die dat voor je regelt is b.v. Strato maar er zijn er veel meer. Te veel om op te noemen, beste is reviews bekijken.
Reputatie 4
Goed dat je een Topic hebt aangemaakt op onze Community @m.kl.! Onwijs bedankt voor jullie hulp @Folkert, @drs Chris en @Dolphin. Samen komen we er wel! 💪🏼

@m.kl. zoals al eerder aangegeven is kun je, wanneer je ons e-mailadres gebruikt, het gedeelte achter de @ niet aanpassen. Dit zal dus altijd @t-mobilethuis.nl blijven. Je hoeft dit e-mailadres natuurlijk niet te gebruiken en kunt inderdaad via bijvoorbeeld Gmail, om maar een voorbeeld te gebruiken, een e-mailadres aanmaken. Zodra je een e-mailadres hebt aangemaakt, kun je deze ook aan ons doorgeven. Wij zetten hem dan in ons systeem en zo mis je ook nooit e-mails van ons! 😄

Nog een kleine toevoeging: je kunt er ook voor zorgen dat alle mails die naar jouw T-Mobile Thuis e-mailadres gestuurd worden, automatisch doorgestuurd worden naar jouw eigen privé e-mailadres. Dit kun je gemakkelijk zelf regelen via jouw My T-Mobile Thuis account -> Instellingen -> E-mail. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Reputatie 1

Hallo, Hoe wijzig ik mijn mailadres voor deze community? 

Reputatie 7
Badge +5

@ejteip 

Inloggen bij mytmobile (mobiel of internet/vastbellen/tv) en daar je gegevens aanpassen

Beste


Kunnen de inloggegevens gereset worden evt. naar huis adres gestuurd worden of middels verificatie aanpassen?

Mijn email adres is veranderd en kan ik zelf niet wijzigen omdat ik dus niet kan inloggen!
 

MVG

 

Beste


Kunnen de inloggegevens gereset worden evt. naar huis adres gestuurd worden of middels verificatie aanpassen?

Mijn email adres is veranderd en kan ik zelf niet wijzigen omdat ik dus niet kan inloggen!
 

MVG

 

Het betreft MyT-Mobile 

Reageer