Beantwoord

E-mailadres Vodafone naar T-Mobile

  • 30 November 2017
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Is al irritant dat ik voor de zoveelste keer mijn emailadres moet aanpassen, laat staan nieuwe visitekaartjes moet laten drukken en al mijn contacten op de hoogte moet gaan brengen. Lukt me blijkbaar ook niet om dit aan te passen in de mail app van windows 10. Alles gedaan volgens de handleiding, krijg ik steeds een melding dat de instellingen voor mijn account verouderd zijn. Had ik een nieuw wachtwoord moeten invullen of mijn oude vodafone wachtwoord?
icon

Beste antwoord door Guido66 30 November 2017, 11:57

Bekijk origineel

2 reacties

Laat maar is al gelukt:$
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Guido,

Welkom op het T-Mobile forum.

Wat vervelend dat je nieuwe kaartjes moet laten drukken en ook je contacten daarvan op de hoogte moet brengen. Ik begrijp dat je dat vervelend vind.

Ik ben blij om te lezen dat het is gelukt! Ik hoop dat we een leuke tijd tegemoet gaan bij T-Mobile met elkaar. Als er vragen zijn twijfel dan zeker niet om ze te stellen.

Reageer