eindhoven woensel, mensfort no internet

  • 27 March 2023
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Hi, i am having no internet since yesterday. Living in eindhoven ,woensel in the neighborhood Mensfort (near Catherine ziekenhuis). More people having this issue in this specifik arrea?

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hi @Jhobbelen, we are currently receiving signals confirming that some of our customers experience problems with Internet, TV and the landline in Eindhoven and Woensel. As of this moment we are actively searching for the cause and the solution. Apologies for the inconvenience. In this topic we will keep you updated:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jhobbelen, we are currently receiving signals confirming that some of our customers experience problems with Internet, TV and the landline in Eindhoven and Woensel. As of this moment we are actively searching for the cause and the solution. Apologies for the inconvenience. In this topic we will keep you updated:

@Cal Mooi dat jullie de status bijhouden op de door jou gemelde pagina. Inmiddels is de Internetstoring waar ik de afgelopen 24 last van had verholpen, ik hoop dat dit geldt voor iedereen die problemen had in Eindhoven.

Echter gaf de MyT-Mobile app de afgelopen 24 continu  via “Meer → Overige → Storingen” de volgende tekst weer: “Er zijn geen storingen bekend in je postcodegebied”, terwijl op deze site het probleem wel bekend was. Kan het zijn dat die app separaat geupdate moet worden en dat dat niet gebeurd is? Daarmee helaas het nut van die app behoorlijk teniet doende...

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Frenk10, zeer logisch punt dat je opbrengt, ik denk ook zeker dat dit nog uitgebreid kan én zal worden! Momenteel wordt die pagina gebruikt voor een probleem in letterlijk één of enkele postcodegebieden. Hiermee wordt de pagina bijvoorbeeld gebruikt als er tijdens werkzaamheden een kabel naar een specifieke flat of woonwijk wordt geraakt.

Het lastige is dat grotere problemen niet altijd aan één postcode gelinkt kunnen worden en vandaar vermoed ik dat de inzet van deze pagina bij grotere problemen beperkt is.

In ieder geval is dit zeker een mooi verbeterpunt en ik kan je verzekeren dat er ook zeker ambities liggen voor een betere communicatie. Ik hoop dat je dit niet hoeft mee te maken omdat het betekent dat je verbinding een probleem zou moeten ervaren, maar ik hoop en verwacht dat wij in de toekomst je nog beter in kunnen en zullen lichten! 😉😃

@Cal, mooi om te horen dat aan de app gewerkt wordt. 

Helaas loop ik nu nog ergens tegenaan, ik ben op zoek naar waar ik op jullie site een compensatie kan aanvragen voor de 24 uur dat ik (en alle andere mensen in Eindhoven) van zondag 26 maart 20.00 tot en met maandag 27 maart 20.00 geen Internet heb gehad. Ik las namelijk in een ander forum bericht dat jullie die compenstatie jammer genoeg niet automatisch toekennen. Volgens weer een ander forumbericht zou dit op https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties moeten staan, maar die link doet het bij mij niet en redirect mij naar https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/ waar ik geen mogelijkheid zie compensatie aan te vragen. Volgens weer een ander forumbericht kun je alleen compensatie krijgen door dit via een forumbericht aan een moderator te vragen… Dat is dan denk ik een volgend verbeterpuntje, dat is natuurlijk verre van klantvriendelijk… Ik hoop dat dit achterhaalde informatie is, immers jullie hebben aangegeven dat er een storing was in Eindhoven, ik hoop dat niet iedere klant in Eindhoven individueel die compensatie moet gaan aanvragen. Maar goed, als dit niet automatisch gebeurt, wil ik bij deze graag deze compensatie aanvragen voor mijzelf en tegelijkertijd andere inwoners van Eindhoven die last van deze storing hebben gehad op deze mogelijkheid wijzigen.

 

Toevoeging: ik zie op https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/storing bij de vraag “Ik heb een storing gehad. Kan ik compensatie krijgen? En hoe werkt dat?” de volgende tekst staan “Is er een netwerkstoring geweest die langer duurde dan 12 uur? Dan kun je via een online formulier compensatie aanvragen. We zetten het formulier online als dat het geval is.” Er staat echter geen link naar dat formulier en ik heb dat formulier tot nu toe ook niet kunnen vinden.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Frenk10, goed dat je dit aangeeft, het formulier wordt alleen online gezet als er meer dan een X aantal mensen hier last van hebben gehad. Dit is om de klantenservice een handje te helpen. Ik heb zojuist de vergoeding in orde gemaakt: 26 maart tot en met 27 maart geen internet. Dit bedrag wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Hier zul je ook een bericht van ontvangen. Ik wens je nog een fijne dag!

Reageer