Beantwoord

Elke avond rond 10~11 verliest het modem de verbinding met isp.

  • 23 October 2019
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Hallo,


Wij hebben sinds enkele weken dat we elke avond na een uur of 10, 11 onze verbinding verliezen.
Dit lijkt niet te liggen onze router/modem dat wij hier hebben staan maar aan de local loop (last mile) connectie tussen onze modem en Tmobile.

Ik zie echter geen storingen of werkzaamheden staan. Dit fenomeen lijkt elke avond sinds een paar weken op te treden. Doordat ik eigenlijk voornamelijk ‘s avonds werk is dit destructief voor mijn werk en mobiele internet abonnement dat er nu wel heel snel doorheen gaat.

Doordat dit steeds in de avond gebeurd kan ik geen klantenservice bereiken.

 

Kan iemand mij vertellen wanneer dit opgelost gaat zijn? en of dit inderdaad dan niet gemelde werkzaamheden zijn?

Gebied. Rosmalen, Noord-Brabant 5242

icon

Beste antwoord door Brian 5 November 2019, 16:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @NetsysADMIN, we hebben inderdaad een probleem met de verbinding geconstateerd in jouw regio en inmiddels staat er al een oplossing klaar maar we wachten nog op groen licht om de werkzaamheden uit te kunnen voeren. Het ligt dus niet specifiek aan jouw connectie maar het is een issue op het netwerk. Ik heb geen specifieke datum maar zodra we van start mogen gaan we het oplossen, excuses voor het ongemak! 

Reageer