Beantwoord

Ellendig traag internet met T-Mobile Thuis

  • 20 May 2017
  • 7 reacties
  • 2579 Bekeken

Ik zit hier al een paar dagen met zeer traag internet thuis 0,12Mbps down en 0,08Mbps up....
Het ligt niet aan wifi want die is verder in orde.
Wat is er precies aan de hand en wat kan ik eraan doen om het gewenste 100Mbps weer te krijgen?

Moderator edit: Voor tips om jouw wifi te verbeteren, check ons Wifitopic. Voor tips om jouw bekabelde internetverbinding te verbeteren, check ons internettopic
icon

Beste antwoord door Sander 22 May 2017, 17:33

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt een paar dingen proberen:
- Eventjes testen via een netwerkkabel, en kijken als het dan beter werkt.
- Modem/router even uit en aan zetten.

Heeft elk apparaat via wifi en bekabeld hetzelfde probleem? En weet je als je gebruik maakt via DSL (internet via de telefoonlijn) of via glasvezel?
Hallo Pilovali,
Ik maak gebruik van glasvezel en heb de dingen geprobeerd die je hebt aangegeven, maar niks helpt. De snelheid blijft heel erg traag op alle apparaten via de wifi en bekabeld.
Reputatie 7
Hey DensitivE, die snelheid mag natuurlijk niet. Je bent verbonden met LAN1 of LAN2? Je bent direct bekabeld, er zit niets tussen? Kun je voor de zekerheid testen met een andere kabel? Kun je een fabrieksreset uitvoeren? Blijft de snelheid nog steeds zo traag? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en geboortedatum. Dan ga ik op zoek voor je!

@Pilovali, bedankt voor de tips! 🆒
Hallo Sander,
Ik heb een andere kabel geprobeerd maar geen verschil...
Ook heb ik de fabrieksreset gedaan....geen verschil...
Ik stuur even een prive bericht.
Maatje van me woont nog geen 1,5 km van me vandaan ook in Emmeloord met hetzelfde abonnement en heeft wel gewoon normale snelheid, gisteren getest
Sander,
Ik hoop dat je het probleem gevonden hebt......Kan mijn online kleding en tierelantijntjes site niet updaten door de erg trage verbinding......kan mijn klanten niet helpen met vragen.... de snelheid is naast de Draytek 0,13 Mbps down en 0,00 Mbps up via de wifi, bekabeld exact hetzelfde.....hoort rond de 60 Mbps down en up naast de modem te zijn via wifi en via de kabel rond de 93 Mbps down en up.....begin me wel lichtelijk te irriteren zeg maar
Reputatie 7
Hey DensitivE, ik zie je privébericht en heb het probleem gevonden. Ik hoop dat het hiermee verhelderd is!

Reageer