Beantwoord

email en aliassen functionaliteit

  • 11 June 2022
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Voor een e-mail en een alias moeten drie functies aanwezig zijn en werken:
toevoegen, wijzigen en verwijderen
Voor een e-mail alias werkt dit niet, bij aanmaak van een alias krijg ik de melding: “Oeps, deze pagina is er even niet...”
Ik kan dus geen e-mail alias aanmaken, laat staan wijzigen of verwijderen. Dit heb ik ruim een week geleden (2 juni) al gemeld, maar tot op heden geen resultaat.
Bij een e-mail adres (geen alias dus) is alleen de functie ‘aanmaken’ beschikbaar, overige functies niet.
Worden de functionaliteiten van e-mail wel eens getest ?
Is er iemand die dat bewaakt ?
Vindt T-mobile dat eigenlijk wel belangrijk ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 June 2022, 11:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pt.driesen 

Ik heb dit zojuist ook even getest en ik kan wel een hoofd emailadres maken maar bij een alias maken krijg ik dezelfde melding als bij jou.

Ik zal kijken of ik dit onder de aandacht van een moderator kan brengen.

Reputatie 7
Badge +8

@pt.driesen Dank je wel voor het melden! Zo te zien is per 7-6 het betreffende mailadres waar het toen om ging, verwijdert door onze technische dienst en had het daarna opgelost moeten zijn om weer aliassen aan te maken. Maar omdat dit niet het geval is, ga ik het intern opnieuw doorzetten voor verder onderzoek!

Tsja, jammer dan. Ik werd vorige week gebeld door een medewerker. Die deelde doodleuk mee dat ik maar moest bellen om een alias aan te laten maken.
De knop ‘aanmaken’ bij aliassen is nu grijs en niet meer te gebruiken.
Dat konden ze wel aanpassen, maar het gewoon goed laten werken dus niet.
Ik heb 30 jaar in de IT gewerkt, dit mag geen enkel probleem zijn. Dit kan bij elke andere provider heel snel geregeld worden.
Volgend jaar ben ik weg bij t-mobile...