Beantwoord

Email instellen

  • 10 November 2021
  • 4 reacties
  • 386 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

Bij T-Mobile kun je 5 email-boxen aanmaken en binnen elke box weer aliassen.

Is het ook mogelijk zo'n alias in te stellen op je pc, tablet, telefoon etc?

Dusdanig dat je er ook mee kunt mailen en niet alleen mee kan ontvangen.

Bij Ziggo kan dat namelijk wel en zo blijft van iedere box het primaire emailadres spamvrij.

Het voordeel is dat als je een gespamd adres hebt, je deze zou kunnen opheffen  en toch je email-box behouden.

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 November 2021, 20:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @christ69 

Je kunt de e-mailadressen gebruiken voor het ontvangen en versturen van e-mails. De aliassen die je aanmaakt onder 1 van de hoofd e-mailadressen, daarvan worden de ontvangen mails doorgestuurd naar het bijbehorende hoofd e-mailadres.

Zie deze pagina voor alle instellingen

Je kan het e-mailadres instellen op je pc, telefoon en tablet etc..

@Waqqas Het is me nog niet gelukt om de aliassen in te stellen, alleen de hoofd emailadressen en dat doe ik dus echt hetzelfde.

Je alias moet je instellen onder Antwoord-adres, deze kun je niet als gebruikersnaam, accountnaam of loginnaam configureren. Onder bijvoorbeeld Outlook 365 stel je deze als volgt in;

 

Zonder allerlei omwegen te bewandelen is het dus niet mogelijk om e-mails te versturen alsof het afkomstig is van een alias@t-mobilethuis.nl adres.

 

Reputatie 1

@Waqqas Het is me nog niet gelukt om de aliassen in te stellen, alleen de hoofd emailadressen en dat doe ik dus echt hetzelfde.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@christ69 

Waar wil je het emailadres op instellen en bij welke stap gaat het mis?

Misschien dat je ook een foto van de instellingen kan bijvoegen?