Beantwoord

eneco toon

  • 18 March 2023
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

Sinds een aantal dagen hadden apparatuur als de wifi deurbel, playstation en de eneco toon geen verbinding meer. Inmiddels bijna alles opgelost, alleen met de toon lukt het niet. Mobiele hotspot pakt de toon ook niet op. Als ik verbinding maak met mijn eigen wifi netwerk van t-mobile dan zegt toon wel verbonden te zijn maar blijft een uitroepteken staan. Heeft geen Verbinding met de service center en blijf foutcode D03 houden. Iemand opties om dit op te lossen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 March 2023, 16:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Tja, wel makkelijk van Eneco.. jouw toon werkt niet via de t-mobile router maar ook niet via een mobiele hotspot/wifi.

Dan zou je toch kunnen stellen dat het niet aan de verbinding ligt. Eerder de Toon hardware of je  account bij Eneco.

@Waqqas  ik heb een zyxel t-50 modem. Ik moest een aantal stappen volgens van eneco, deze heb ik gedaan. Ook mobiele hotspot moest ik proberen, ook gedaan maar werkte ook niet. Blijf dezelfde melding houden. Eneco zegt dat het aan de router kan liggen, t-mobile zegt dat ik weer bij eneco moet zijn aangezien alles inmiddels weer werkt behalve de toon… van t-mobile heb ik deze community gekregen

Reputatie 7
Badge +15

@Melanie2412 

Welke modem/router heb je en wat geeft de klantenservice van Eneco aan?

Ik lees dat er wel een verbinding is met internet maar niet met de Service Center met deze foutmelding? En is er iets gewijzigd want eerder werkte het wel?

@Waqqas jaa deze stappen heb ik gedaan

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Melanie2412 

Heb je ook de stappen op de website van Eneco uitgevoerd?

Reageer