Beantwoord

Extreem lage upload snelheid.

  • 25 February 2023
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Hallo!

Ik heb een pakket bij T-Mobile voor 1GB/s down- en upload snelheid via glasvezel en heb een bedrade verbinding naar al mijn apparaten (PC, laptop, PlayStation) vanaf mijn Zyxel T-50, maar als ik een speedtest doe, dan ik haal maar een uploadsnelheid van 2.4mb/s op z’n best. Er is niets mis met de download snelheid, hier haal ik makkelijk 920mb/s.

Ik stream mijn gameplay, en met zo’n lage uploadsnelheid kan ik dus niet streamen omdat deze een minimum van 5mb/s nodig heeft.

Heeft iemand misschien tips of ideeën om dit te verbeteren? Ik heb al geprobeerd om van kanaal te wisselen, maar deze geeft bij alles zo’n lage snelheid aan.

Ik betaal genoeg voor mijn pakker, dus dan zou ik ook graag gebruik willen maken, waar ik voor betaal. ;)

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 February 2023, 23:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Esmee167 

Kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen en dan weer aansluiten? Zit er verder geen switch oid tussen router en je apparatuur?

Hallo @Esmee167 

Kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen en dan weer aansluiten? Zit er verder geen switch oid tussen router en je apparatuur?

Hallo @Waqqas 
Ik heb de media converter van het stroom gehaald en weer aangesloten en nu is mijn uploadsnelheid op 291mb/s. Ik had mijn router zelf wel gereset, maar niet aan dat andere kastje gedacht. 😅

Hartstikke bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +15

@Esmee167 

Nog niet wat je hoort te halen maar streamen kan gelukkig weer 😅

@Esmee167

Nog niet wat je hoort te halen maar streamen kan gelukkig weer 😅

Nee, zeker niet wat het hoort te zijn, maar veel beter dan 2.4mb/s 😂

Reageer