Beantwoord

Feedback T-Mobile thuis internet

  • 7 April 2021
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Geachte,

 

Ik wil bij deze een officiële klacht indienen voor de belabberde service en diensten die ik vanuit jullie organisatie heb ontvangen sinds de start van mijn abonnement in februari van 2020. 

 

Hieronder een kleine samenvatting van wat er allemaal is gebeurd:

 

  • Vanaf het installatie moment in februari wordt de beloofde snelheid van 50 mbps niet gehaald (zowel bekabeld als via wifi)
  • Na meerdere keren contact opgenomen te hebben en telkens dezelfde 'Heeft u uw router aan en uit gezet' vraag te horen gekregen te hebben, heb ik het maar gelaten voor wat het is
  • Toen een storing ervaren van ruim 1 maand waardoor ik geen internet thuis had, waar ik zelf meerdere keren achteraan moest bellen of er een update gegeven kon worden wanneer dit verholpen zou worden….. waarna ik vervolgens zelf ook nog een officiële klacht moest indienen om vergoed te worden voor de rekeningen die ik kreeg terwijl T-mobile thuis geen internet leverde
  • Vanaf dit moment is mijn internet altijd traag geweest (zowel bekabeld als via wifi), zelfs een sneller pakket afgesloten in januari (100 mbps)
  • Ik heb in die tijd wel ruim 10 x met de klantenservice aan de lijn gehangen om dit probleem op te lossen
  • Er zijn in de periode van oktober tot nu zo'n 5 T-mobile monteurs bij mij thuis geweest, ik heb een modem/router swap gedaan
  • Er is een KPN monteur langs geweest die mijn ISRA punt heel amateuristisch heeft vervangen
  • Dit heeft het probleem niet verholpen, waarna nogmaals een T-mobile monteur is langsgekomen die mij weer vertelde dat hij niks voor mij kon betekenen
  • Laatste bekabelde meting die ik heb gedaan, toonde een snelheid van 55 mbps terwijl ik voor 100 mbps betaal
  • Nogmaals contact gehad met een collega van het contact center (Mitchel, erg aardige collega), en die zij dat hij nogmaals een ticket ging aanmaken in jullie back-office maar dat hij op dit moment niet meer voor mij kan betekenen

 

Ik ben al ruim 1 jaar aan het stoeien met jullie verschrikkelijke internetdienst en heb het idee dat ik in een vicieuze cirkel terecht ben gekomen van contact centers, monteurs en 0 feedback vanuit T-mobile. 

 

Zou a.u.b. iemand van jullie Customer Experience afdeling op de hoogte gesteld kunnen worden van deze blamage en samen met het technische team en customer care team kunnen kijken naar hoe wij hier is eindelijk een oplossing voor kunnen vinden i.p.v. dat ik telkens maar achter alles aan moet bellen om vervolgens maar uit wanhoop een klacht/bericht op de community achter te moeten laten. 

Kijk uit naar jullie reactie.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Julius

icon

Beste antwoord door Boris 9 April 2021, 13:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Julius B ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel en situatie! Ik kijk graag mee naar de situatie, in de hoop je meer duidelijkheid te kunnen geven en je te kunnen helpen. Om dit te kunnen doen, wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Met deze gegevens heb ik toegang tot je account en help ik je verder. Ik hoor het graag van je!

 

 

Reageer