Beantwoord

Fiber direct aansluiten op BCM5708S netwerk interface.

  • 10 May 2018
  • 2 reacties
  • 712 Bekeken

Hoi, ik wil even vragen of iemand ervaren heeft met SFP netwerk interfaces.

Ik heb zelf de BCM5708S, deze is SFP gigabit fiber card, ik gebruik daarop de module die t-mobile geleverd heeft. Ondanks het gebruik van MAC adres en hostname en zelf handmatig invoeren van de ip/subnet/ dns/ gateway. Wilt het gewoon niet werken, de DHCP werkt niet


Ik heb verder sterk het vermoeden dan T-mobile iets niet wilt prijs geven opzettelijk. Ze verwijzen me dan naar Forum, maar ze weten best wel dat vrijwel niemand zo iets doet waar ik mee bezig ben. En daarnaast mochten ze iets verbergen opzettelijk, kan ik een eeuwigheid vragen en proberen zonder resultaat.

Ik dacht aan een unieke DNS suffix of een netwerkgroep/domein naam, die men benodigd om toegang te krijgen op het internet van t-mobile.

Dit voor een goede reden om ongewenst andere hardware toe te laten op het netwerk dan hun eigen modem.

In het modem die t-mobile levert, is blijkbaar doelbewust de hostname verborgen. Tot zover is dit 104-241-145-85 met DNS suffix
= .ftth.glasoperator.nl
icon

Beste antwoord door Centurion 11 May 2018, 17:00

Bekijk origineel

2 reacties

is al opgelost, Vlan diende enable te zijn en op 300
Reputatie 7
Hi Centurion, goed om te horen dat het je gelukt is! We verbergen zeker niets dat kan ik je verzekeren! 😉 De ondersteuning die we bieden is op ons eigen modem en de producten die we bieden (Internet, TV, Bellen). Wanneer je een SPF netwerkinterface aan wil sluiten dan zullen de meeste collega's hier simpelweg niet genoeg verstand van hebben om je hier mee te helpen. Er is zo veel hardware te krijgen dat we niet overal verstand van kunnen hebben. Maar gelukkig hebben we veel mensen in onze Community die meer ervaring en verstand hebben van dit soort zaken die je vaak prima kunnen helpen. Daarom verwijzen mijn collega's je in dit soort gevallen graag door!

Reageer