Beantwoord

Fritz7581 blijven gebruiken

  • 5 March 2018
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo allen, net de aanvraag de deur uit gedaan voor 750mb Glasvezel aangezien mijn huidige provider XS4All dit niet kan leveren en tot nu toe een stuk duurder is.
Alleen heb ik een Fritz7581 in gebruik waar ook mijn SIP op loopt en een aantal interne beveiliging camera's nu begreep ik dat het met het modem van T-Mobile niet mogelijk is mijn interne ip nr's aan te passen, ik wil dat ze in de range blijven vallen van 192.168.0.X enz, kan ik de Fritz niet gewoon op de modem knopen van T-Mobile zodat de infrastructuur intern hetzelfde blijft ?
Ik zie er enorm tegenop om alle Domotica in huis ( meer dan 50 ) om te moeten gaan programmeren !!!
Elke hulp is welkom, bedankt alvast.

Erwin
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 5 March 2018, 15:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Dreamcatcher2007,

Welkom op het forum.
Dit werkt niet achter het modem van T-Mobile. wel lukt het met een media convertor.
Je moet dan wel even de juiste vlan configureren.
In dit topic word verteld hoe je je eigen router kan gebruiken.
Reputatie 7
Hey Dreamcatcher2007, van harte welkom bij T-Mobile Thuis! De optie van Hidden is inderdaad een goede workaround hiervoor maar we bieden wel alleen ondersteuning op ons eigen modem. Bij eventuele problemen zullen we dus vragen om de originele modem weer aan te sluiten maar voor iemand die een beetje handig zal dit zeker geen bezwaar zijn! 😉

Reageer