Beantwoord

Geen bedraad internet

  • 11 August 2022
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Geen bedraad internet meer, uitgevallen 2 uur geleden, krijg cable error 8180 als ik in de modem in log, hoog vermoeden dat het door de media converter komt die door KPN was geinstalleerd. Modem krijgt gewoon geen internet meer binnen, modem geprobeert te resetten en allebei al paar keer uit de stekker gehaald. We hebben glasvezel en een huawei modem zoals je kan zien op de bijlages.

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 12 August 2022, 14:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Homan 

Knippert het connection lampje op de mediaconverter of brandt hij constant? Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de Huawei? Indien alles goed is dan kan je misschien proberen de internetkabel tussen mediaconverter en WAN poort van de Huawei te vervangen.

Bedankt voor de reactie,

Het connection lampje brandt constant en de internetkabel is inderdaad rechtstreeks van de mediaconverter naar de huawei modem WAN port, wel zie ik nu soms WAN knipperen op de huawei modem.

Reputatie 7
Badge +15

@Homan 

Kun je die internetkabel eens vervangen?

Ik heb 'm nu al 4 keer vervangen, veranderd niks. Wel zijn er momenten waarbij WAN knippert, en daarna weer een tijdje niet meer brand. Ik heb voorlopig de stekker uit de media converter en modem gehaald en ben van plan hem er morgenochtend weer in te doen hopend op een ander resultaat.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Homan dank voor dit topic en goed dat je zelf al zo aan de slag bent gegaan! Ik wilde direct met je meekijken maar ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest en dat mijn collega de technische dienst heeft geïnformeerd. Je ontvangt zo snel mogelijk bericht van ons, vermoedelijk direct voor het inplannen van een monteursbezoek. Dank voor je geduld, we lossen dit zo snel mogelijk voor je op!