Beantwoord

Geen diensten/internet sinds gisteren

  • 20 May 2022
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 3

Goedemorgen,

Sinds gisteren 17:00 uur heb ik geen internet meer. PON lampje knippert en modem staat op rood. (ook na een reset)
Ik heb gisteren een melding gedaan bij de klantenservice welke een ticket aangemaakt hebben. Dit zou ergens vandaag (als het goed is) opgepakt worden.

Heeft iemand een idee wanneer dit opgelost word. Zoals iedereen met geen internet is het natuurlijk super vervelend. Als pleister op de wond heb ik wel een voucher gekregen voor unlimited data.

icon

Beste antwoord door Lisa 20 May 2022, 11:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mexflex 

Je hebt hier al een topic over gemaakt, je zal daar dan ook een reactie krijgen mocht er iets bekend zijn.

Dubbel

Reputatie 7

Hi @mexflex, ik geef je met alle liefde meer duidelijkheid! Graag wil ik je wel laten weten dat het plaatsen van twee topics over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud inderdaad niet is toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

In jouw andere topic ga ik je dan ook graag verder helpen: Geen internet Segwaert Zoetermeer | T-Mobile Community. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek en word je nóg sneller geholpen. Dankjewel! 😊

Dit topic gaat nu op slot.