Van het één op het andere moment knalt de (normaliter stabiele) glasvezel er uit vanavond. Dat kan natuurlijk gebeuren, dus alle stekkers er uit en één voor één de media converter, modem en router na 1 minuut er weer in...dat werkt in 99% van de gevallen dacht ik. Maar deze keer helaas niet. Daarom de klantenservice gebeld en het antwoord luidt:
Er is een te hoge demping op de glasvezelverbinding geconstateerd, dat dit veroorzaakt. Ik (medewerker klantenservice) kan dit zelf helaas niet oplossen, dus zal een mail sturen naar de technische dienst. Die zijn er alleen niet & zij hebben een verwerkingstijd van 4 werkdagen (!!!)
Ik snap echt dat er een keer iets niet goed kan gaan en ben over het algemeen hartstikke tevreden over T-Mobile Thuis. Maar 4 werkdagen wachten is echt niet acceptabel! Wij zijn hier met twee mensen afhankelijk van goed internet voor ons werk. Een hotspot voor de 5G is gewoon geen goed alternatief om professioneel te kunnen werken.
Daarom hoop ik hééééééél erg dat er hier iemand is die mij morgenochtend (tijdens kantooruren) verder kan helpen, zodat we allemaal goed ons werk kunnen doen.
Zojuist ontvang ik een update met referentienummer: 63783567