Beantwoord

Geen Glasvezel internet en televisie

  • 2 November 2020
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Al het grootste gedeelte van de dag geen tv en internet, reeds gebeld met de klantenservice maar weten geen andere oplossing dan een monteur in te plannen en deze kan pas volgende week.

Als ze een meting doen zien ze dat het niet bij ons thuis zit maar in het glasvezel netwerk !?

Dit is geen optie aangezien ik thuis werk, en daarnaast wil het gezin, en zeker in deze tijd, ook gamen, tv kijken etc…

T-Mobile Je kan nu toch een huis geen week zonder internet en tv zetten !!!

Groeten

Ron

icon

Beste antwoord door Brian 4 November 2020, 15:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ronny68 Zo te zien heeft mijn collega inmiddels al een monteur voor je ingeschakeld, we gaan er mee aan de slag! (probeer het overigens bij één topic te houden, zo kunnen we je het snelst helpen!)