Wij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Beste antwoord door Cal
Bekijk origineelWij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Beste antwoord door Cal
Bekijk origineelNou vandaag de monteur langs gehad. Voor dat hij langs kwam had ik een LOS lampje wat rood knipperde (nieuw probleem). Monteur komt langs vervangt ONT helaas nog steeds hetzelfde. Vervolgens gaat hij naar de wijkcentrale (heb ik wel 10x gevraagd aan T-Mobile al die tijd om daar maar eens te gaan kijken helaas dus nooit gebeurd) zie dat daar de patchkabel helemaal getwist is en op een waardeloze manier aangesloten.
Terug gekomen werkt ONT kastje weer, geen LOS lampje meer wat rood knippert dus. Monteur doet een speedtest en haalt draadloos een uploadsnelheid van 400 mbps.
Dus het lag al die tijd buitenshuis omdat in de wijkcentrale mijn aansluiting niet goed was. Jammer dat het zo lang heeft geduurd.
Dankjewel voor deze update
Zojuist is mijn verbinding weer weggevallen en wat ik nu real time constateer is dat het PON lampje knippert. Dit heeft ongeveer een minuut geduurd.
Dit betekent toch dat het nog steeds niet 100% is in de wijkcentrale. Mijn patchkabel was daar al eerder op een belabberde wijze aangesloten
Hoi
Ik heb vanochtend weer (dit keer op 2 verschillende momenten) geen verbinding gehad
En nu weer
Zojuist weer een knipperende PON lampje en de verbinding weer weg. Het heeft ongeveer 2 a 3 min geduurd
Hopelijk is het niet storend maar wederom is de verbinding weggevallen. Mijn modem valt niet uit dus daar licht het zeker niet aan. Het is telkens dat het PON lampje voor even knippert
Weet niet wat er nu weer aan de hand is maar mijn verbinding valt vandaag echt op meerdere momenten weg.
Hi
Dankjewel voor de reprovisie. Eens kijken of dat het probleem oplost. Ik hou jullie op de hoogte!
Hi
En nu weer. Het valt me op dat het soms binnen een korte tijd (15-20 min) meerdere keren gebeurt en soms urenlang niet (alleen 's morgens en 's avonds).
Update nu toch weer voor de 4de keer in een tijdsbestek van 30 min.
Wel toch echt opmerkelijk dat het achterelkaar gebeurt.
succes en fijne kerstdagen!!
Ik weet niet wat ze daar voor 1 november hebben gedaan maar alles begon voor 1 november. Mijn patchkabel was helemaal getwist en heel chaotisch aangesloten. Dat is dus nu inmiddels vervangen. Maar toch blijft mijn verbinding regelmatig wegvallen. Soms is gedurende een korte tijd meerdere keren andere keer 1x in de ochtend en 1x in de avond. Het is echt heel random.
Google zit vol met klachten over GPON systeem wat T-Mobile gebruikt. Ik heb geduld maar ik vind dat T-Mobile echt hier wat aan moet doen. Nog een fijne kerst en feestdagen!
Vandaag is de verbinding waardeloos niet te doen. Dit nog even output van ONT optical information.
Hoi
Kunnen jullie heel misschien nog een reprovisie uitvoeren totdat de technische dienst er naar heeft gekeken?
Na de laatste reprovisie ging het iets beter dan wat ik nu heb (ramp)
Misschien iets wat ik eerder had moeten doen. Net mijn buurman gesproken (2 onder 1 kap) heeft ook T-Mobile en gebruikt dit kastje en heeft nooit een wegvallende verbinding (incl. TV)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.