Beantwoord

Geen Internet 01-11-2022 Weert



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

114 reacties

Reputatie 7

Hi @supremeone, je hebt gelijk dat dit bij meerdere mensen lijkt te spelen! Ik wil er dan ook alles aan doen dat dit issue af gaat nemen. Mijn collega's doen altijd hun uiterste best om dit issue zo snel mogelijk te verhelpen. Al kost dat jammer genoeg soms wat meer tijd dan de andere keer. 

Reputatie 3

@Lisa ja ik bedoel Google maar eens naar PON knippert of zoek diverse fora door, ook de tmobile community. Mijn inziens hebben te veel mensen hier last van. En het lijkt ook nog iets te zijn van de laatste tijd. 

Reputatie 7

Hi @supremeone, ik wil je graag laten weten dat ik dit intern al eens heb geadresseerd! We doen er altijd alles aan om onze processen te verbeteren. Dankjewel voor jouw feedback. Ik ga dan ook doorgeven of het vervangen van onze apparatuur wellicht dé oplossing is. Top dat je zo meedenkt, dat waarderen we altijd enorm. 

Reputatie 3

Het valt me trouwens wel op dat het internet vol staat met veel mensen die last hebben van dit fenomeen (knipperende PON) en dat het telkens lang duurt voordat het opgelost wordt.

Is het misschien niet tijd om jullie apparatuur te vervangen en dit probleem grondig op te lossen? Je zou denken dat je met glasvezel meer stabiliteit krijgen. Ik heb nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt ook niet vroeger met ADSL. Zo gaan jullie nog helaas klanten kwijtraken. Hopelijk kijkt iemand snel in de wijkcentrale want de buren met T-Mobile hebben nergens last van 

Reputatie 7

Hi @supremeone, heel fijn om te lezen! Top dat je dit aangeeft. Ik heb meteen twee vouchers jouw kant op gestuurd in een privébericht. Hopelijk kun je hiermee deze periode met zo min mogelijk hinder overbruggen. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen. 

Reputatie 3

Hoi dankjewel. Ja klopt inmiddels heb ik dus al contact opgenomen met de klantenservice en hopelijk wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost. Wij hebben 2 personen in ons huishouden met een T-Mobile en Tele 2 abonnement dus dat is welkom. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @supremeone, de Community is geen livechat functie en heeft een gemiddelde, maximale reactietijd van 24 tot 48 uur. Dit betekent dat we, hoe graag ook, niet altijd a la minute kunnen reageren op een bericht/vraag. 

Zo te zien, heb je inmiddels ook contact gehad met onze Klantenservice en is er een onderzoek gestart. 

Wat betreft een nieuw modem: de Zyxel T54 wordt momenteel enkel nog geleverd bij nieuwe glasvezelaansluitingen. We hopen dit in de nabije toekomst ook voor bestaande aansluitingen te kunnen regelen. Overigens is de T50 ook ruimschoots geschikt voor 1000 mbit/s verbindingen. De interne adapter kan tot maximaal 1300 Mbit/s aan op wifi, dat betekent dat je bij een maximaal 1000 Mbit/s abonnement theoretisch gezien rond de 900/950 Mbit/s kunt binnenhalen. 

Zodra onze techneuten een oplossing hebben, wordt dit aan je medegedeeld. Veel sterkte in de tussentijd!

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Reputatie 3

Ik dacht het sowieso goed zou komen. Nou krijg ik niet eens een reactie meer? 

Reputatie 3

Helaas nogmaals fabrieksreset uitgevoerd. Nog steeds geen internet. Ik zou graag ook de nieuwste router met wifi 6 voor mijn nieuwe apparaten willen met een aon converter als dat mogelijk is. Heb de laatste tijden een uploadsnelheid bekabeld van nog geen 90 mb. Terwijl ik een gigabit verbinding zou moeten hebben. Ook mijn online gaming continu packet loss. Ik ben zelf icter dus heb het een en ander geprobeerd. Het werkt niet 

Reputatie 3

PON knippert LOS brandt niet eens

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor de informatie @supremeone! Hoe staan de LOS en PON lampjes ervoor op de witte Media Converter? Je kan de witte Media Converter in de buurt van het modem vinden. Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Reputatie 3

Nee fabrieksreset heb ik nog niet gedaan. Ik heb alleen een rood lampje op de router

 

Ik ga zo kijken 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @supremeone,

Fijn dat je aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee! Heb je ook al een fabrieks reset van het modem geprobeerd: Factory reset modem (fabrieksreset).

Zou je kunnen aangeven of de volgende lampjes op de witte Media Converter constant branden, éénmaal per seconde knipperen of meermaals per seconde:

  • LOS
  • PON

Ik neem aan dat de kleur van de lampjes rood is en de kabel naar de glasvezelaansluiting er goed in zit?

Dit komt sowieso goed!

Reputatie 3

Wat kan ik het beste doen? Urenlang zonder internet terwijl er geen storing bekend is 🤔

 

Gebruik trouwens de huawei gpon icm zyxel 8825