Wij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Beste antwoord door Cal
Bekijk origineelWij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Beste antwoord door Cal
Bekijk origineelDeze topic kan gesloten worden trouwens. Mijn internet storing is opgelost na het vervangen de FTU.
@tommie: een andere DNS server zal niet helpen om de latency van de hop van glasvezel naar de rest van de infrastructuur te verlagen. Een stap daar van 9 ms of meer is niet echt fout, maar ook niet echt geweldig….
Nee niet geprobeerd. Heb zelf niet echt problemen met de ping aangezien ik toch niet zoveel shooters en dergelijke meer speel waar het nog echt van belang is, maar viel me op dat bij mij bij dezelfde hop er een stapje bij kwam. Bovendien ben ik nog van de generatie die begon met spelen met een ping van 350, dus met deze ping ben ik nog wel tevreden. Ik ping alleen zelf niet zo best meer, dus hou het tegenwoordig bij wat rustigere games of coop.
succes en fijne kerstdagen!!
Hi
Hoi
Zo te zien, heb je inmiddels ook contact gehad met onze Klantenservice en is er een onderzoek gestart.
Wat betreft een nieuw modem: de Zyxel T54 wordt momenteel enkel nog geleverd bij nieuwe glasvezelaansluitingen. We hopen dit in de nabije toekomst ook voor bestaande aansluitingen te kunnen regelen. Overigens is de T50 ook ruimschoots geschikt voor 1000 mbit/s verbindingen. De interne adapter kan tot maximaal 1300 Mbit/s aan op wifi, dat betekent dat je bij een maximaal 1000 Mbit/s abonnement theoretisch gezien rond de 900/950 Mbit/s kunt binnenhalen.
Zodra onze techneuten een oplossing hebben, wordt dit aan je medegedeeld. Veel sterkte in de tussentijd!
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
We kunnen je niet terugzetten op AON, dat is niet mogelijk sorry. De demping zal bekeken en geanalyseerd worden door de specialisten die Cheyenne aangestuurd heeft. Ik begreep dat er al contact gelegd was in de privéberichten: onze specialisten zullen de oplossing met je delen zodra ze die binnen handbereik hebben. Dank voor jouw geduld!
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Daarnaast wilde ik het issue dat je aansnijdt meteen verder oppakken, maar ik zie dat dit verzoek al netjes is doorgezet door de monteur. De technische dienst pakt dit dan ook zo snel mogelijk verder op. Ik heb in ieder geval een notitie toegevoegd dat je ook een wegvallende verbinding ervaart, zodat die ook aangepakt wordt. Nu je weer online bent, gaan we ook zorgen dat je van de laatste hinder af komt! 💪
Dankjewel
Hi
Hoi
Thanks
Hi
Hoi
Als je de ONT kort van het stroom afhaalt zal zowel de upload- als downloadsnelheid inderdaad flink verbeteren. Echter, als je dit al eerder hebt geprobeerd, wat volgens mij vaak genoeg het geval is geweest bijvoorbeeld tijdens het bezoek van de monteurs, dan zal de verhoging slechts van tijdelijke aard zijn. Daarom zou ik dit met de huidige stand van zaken ook niet opperen.
In je vorige berichten gaf je aan dat het modem leed onder stroomverlies. Hoewel je niet expliciet hebt benoemt dat je de stroomvoorziening hebt uitgesloten wil ik graag de in passe doorbreken en ga ik een Guidion monteur voor je aanvragen met het expliciete verzoek om je ONT te vervangen.
Op hoop van zegen dat de ONT het voor je oplost. Het liefst zie ik je snel weer als vanouds genieten!
Ik (ook ont-t50) heb ook even een traceroute google.nl gedaan en zie vergelijkbare cijfers, +12ms hier in de hop na glasoperator:
Het onderzoek loopt inderdaad nog
Hi
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.