Beantwoord

Geen internet

  • 26 March 2018
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Hoi, sinds vanochtend werkt internet niet meer.

Het 'wifi' lampje brand en knippert, maar het 'internet' lampje brand niet. Als ik mijn internet browser open kom ik op het adres van de router, maar zie een wit scherm en het T-mobile merk. Oftewel, geen opties/ knoppen om in te loggen op mijn router.

Wat te doen? iemand advies. aan en uit zetten/ kabels opnieuw aansluiten heb ik allemaal al geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Sterre 30 March 2018, 16:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hi Erik3!



Daar moeten we wat aan doen! Ik ga je helpen zo snel mogelijk weer fijn gebruik te kunnen maken van het internet. Heb je al een fabrieksreset geprobeerd? Mocht dit niet helpen, geef dan je gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum, laatste vier cijfers rekeningnummer) aan mij door in een privébericht, dan ga ik voor je naar je verbinding kijken en een oplossing bieden!

Reageer