geen internet

  • 29 August 2020
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Ik heb vandaag een pakket ontvangen om t-mobile thuis te installeren. Na het volgen van de instructies, heb ik toch geen internet. 
 

het lijkt alsof het modem geen signaal krijgt van de aansluiting, als het wereld lampje voor internet niet aan gaat. 
 

kan iemand mij helpen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mouhab, het kan zijn dat je momenteel problemen hebt met de verbinding. We ontvangen namelijk meldingen dat een aantal van onze klanten geen Internet meer kan ontvangen. We zijn hard op zoek naar dé oplossing. Sorry voor het ongemak. We houden jullie up-to-date in dit topic!

Mocht jouw situatie niets te maken hebben met de algemene problemen, probeer dan eens het modem en de Media Converter (alleen bij Glasvezel) van de stroom te houden gedurende 20 seconden. Vaak is dit de oplossing om weer een verbinding to stand te kunnen brengen. Check ook de volgende twee topics voor alle tips and tricks omtrent verbindingsproblemen: Info problemen internetverbinding en Hoe verbeter ik mijn Wifi?. Mocht je er nog niet uitkomen, geef een seintje, dan schiet ik zo snel mogelijk weer te hulp. Samen komen we er altijd uit! 😄👍

Reageer