Beantwoord

Geen internet

  • 27 January 2021
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Gisteren 26/01/21 Wéér een monteur langs geweest om mijn internet te controleren ( zijn klant sinds eind oktober 2020). Wij hebben de overstap gemaakt naar jullie om te zorgen dat we fijn thuis kunnen werken… helaas alleen maar problemen gehad.,… Al echt TIG x moeten bellen om eindelijk de modem gewisseld te krijgen… wil ik vanmorgen om 05.45 uur gaan beginnen met werken WEER GEEN INTERNET… heb mijn modem al 3x gereset in een uur tijd en er blijft staan GEEN INTERNET…. T mobile ik wordt hier echt echt echt heel erg laat ik het netjes houden boos van. Ik heb al 3x aangegeven vorige week dat ik graag of alles omgewisseld wil hebben of simpelweg mijn contract ontbonden hebben. Jullie kunnen niet leveren… Wat wordt hier nu eens aan gedaan??? Ik weet dat ik nu weer moet gaan bellen net als alle andere keren.. vorige week 2x gebeld waarvan de 1e keer wordt opgehangen, de 2e x wordt ik doorverbonden door een andere afdeling ( die wel meteen oppakte en geen wachttijd had van 30 min) wordt ik gewoon weer opgehangen na 10 minuten want ja zijn/haar headset werkt niet goed. Nee dan gaan we niet doorverbinden met een collega maar gewoon ophangen. Erg professioneel. Ik ben zo klaar met jullie!! dit kan toch gewoon niet. Kan niet eens fatsoenlijk werken in mijn eigen huis omdat er geen internet is. Ik heb ook nog 2 chat verhalen opgeslagen staan waarin ik ook meerdere malen aangeef dat ik een vaste lijn heb met jullie klantenservice want zo vaak als ik moet bellen!! En ik heb echt alles uitgevoerd wat gedaan moet worden. Kabeltjes in een andere poort, een reset van 30 sec ach zelfs 10 min. nu een andere modem.  De monteur heeft mijn kabels allemaal door gemeten en die gaf ook aan dat mijn kabels allemaal goed zijn. echt niet normaal…. jullie kijken op afstand ja de verbinding is goed…. Nou wat staat hieronder????

want de Android is mijn privé telefoon…. en die heeft geen internet bij jullie…

Laat ons aub bij jullie weggaan zodat wij naar een provider kunnen met ons internet waarbij alles gewoon werkt… jullie kunnen het helaas voor ons… niet waar maken…

 

Met Groet, Tamara Mulder

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 January 2021, 08:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik bel nu 07.03 uur en het eerste wat ik krijg te horen is wegens drukte is de wachttijd langer als verwacht. Kom op zeg… dat kan toch niet….

 

wacht inmiddels al 20 min…

nog niemand gesproken op de chat wil ook niet werken… altijd maar die Lotte

 

inmiddels 42 min aan de lijn

 

al mijn lampjes zijn groen op de modem. echt jongens dit kan toch niet zo… krijg ik alle kosten vergoed die ik verbruik met mijn telefoon aan MB's????

Na 1 uur iemand aan de lijn. Krijg te horen begin net. Krijg weer een voucher voor mobiel internet. en ze gaan weer doorzetten dat ik weer geen diensten heb.

Maar ja wel blijven betalen voor diensten.. Weer doorgezet naar de backoffice. 

is ook alweer de zoveelste keer….

ik wordt er echt gewoon gestoord van!!!! wat EEN KLOTE SERVICE. Alles werkt gewoon krijg je dan te horen!!!!! Kom op zeg.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Tamara Mulder, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met vast Internet . Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuus voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Problemen met vast Internet.

Dit topic zal ik nu sluiten.