Beantwoord

Geen internet

  • 1 October 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Ik heb vanaf nacht geen verbinding in mijn huis. Nog steeds is het zelfde. Hoelang gaan wij nog wachten?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 October 2021, 11:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik heb vanaf nacht geen verbinding in mijn huis. Nog steeds is het zelfde. Hoelang gaan wij nog wachten?

Heb je dit topic al gezien?

 

 

Mogelijk dat het niet hebben van verbinding te maken heeft met de genoemde storing. 

 

Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Aldus de laatste update in het betreffende topic.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ecinar 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/1-10-2021-problemen-internet-tv-en-vast-bellen-t-mobile-thuis-333657