Beantwoord

Geen Internet

  • 10 December 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

6 december aansluiting.  Had internet. Volgende mail contact 8 december nieuwe mail met als aansluitdatum 8 december. Geen internet meer. Afspraak maken met Gideon storingsdienst die pas 31 december tijd voor mij heeft. Moet gewoon een maand abbo betalen voor geen internet. Gideon is telefonisch niet bereikbaar. Mooie service van T-Mobile thuis.

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 December 2021, 11:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @FrankvO 

Het begin is niet helemaal duidelijk voor mij 😅

Het betreft dus een nieuwe aansluiting? Je kan altijd Guidion bellen om te kijken of ze misschien eerder kunnen, telefoonnummer 088 2000 151.

Van de klantenservice of een moderator zou je een unlimited voucher voor 7 dagen krijgen zodat je toch nog wat kan internetten via een hotspot bijvoorbeeld, je hebt hiervoor een (prepaid) T-Mobile simkaart voor nodig.

Een vergoeding voor de dagen dat je zonder internet zit zal je wel krijgen 👍

Hallo Waqqas,

 

Was het maar zo makkelijk. Ze moeten de centrale in om een knop om te zetten. 6 december Internet 8 december geen internet meer. Guidion kan je wel bellen maar als je langer dan 30 minuten aan de lijn hangt zonder contract wat moet je dan? Klantenservice kan ook niets regelen want die heb ik ook al 2 keer gebeld. Welke service geeft T-Mobile dan? Geen dus als je pas op 31 december geholpen kan worden.